Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Even voorstellen.

24 apr 2012 21:48

Beste Porsche liefhebbers,

Ben nieuw op dit forum, en wil op deze manier meer te weten komen over de Porsche.
Heb een mooie Porsche 911 Carrera 2 cabriolet uit 1992 op het oog. Waar moet ik op letten bij de aankoop?
Hoor graag van jullie.

Re: Even voorstellen.

24 apr 2012 21:53

Welkom Martijn :thumleft: heb je een link, kijken we met je mee?

24 apr 2012 22:42

Welkom martijn... welke 964 is het ?

25 apr 2012 0:21

Welkom, gebruik de zoekfunctie bovenaan de site, die vraag is hier namelijk al tig keer gesteld!

25 apr 2012 6:59

Welkom Martijn, de fun is dus al begonnen.

http://www.gtpurelyporsche.com/downloadtracker.asp?Title=964%20CARRERA%202&File=964CARRERA2.pdf

Een beginnetje... Zou zelf verder op zoek gaan naar een goede buyersguide. Er zijn er zat http://en.search.luna.tv/search.aspx?puid=2&channel=channel011&q=buyers%20guide%20964

25 apr 2012 9:26

Welkom hier, en goede keuze! :thumleft:

25 apr 2012 19:12

welkom hier! info genoeg te vinden zoals hierboven te lezen, leef je uit :wink:

25 apr 2012 19:33

Buco schreef:Welkom, gebruik de zoekfunctie bovenaan de site, die vraag is hier namelijk al tig keer gesteld!

+1. En vraag je meteen even af of je met voor -en achternaam op een forum als dit wil staan 8)

25 apr 2012 19:40

Ik ga hem vanavond gelijk even bellen :mrgreen:

Welkom hier,

Een 964 cabrio is een fijne Porsche waar je veel plezier mee kunt hebben :drive:

25 apr 2012 21:51

Welkom! Een 964 cabrio uit 1992 heeft als pluspunt dat het een van de latere series is -ze zijn t/m 1994 gebouwd- en daardoor de nodige modificaties standaard heeft. Je moet op veel zaken letten als je gaat kijken en proefrijden en inderdaad is er op dit forum veel nuttigs over te vinden. Mijn paar tips om zeker rekening mee te houden: Roest op de beruchte plekken aanwezig? Cabriodakje gaat netjes elektrisch open en dicht en de bijbehorende lampjes werken? Onderhoudsboekje netjes gestempeld en oude facturen aanwezig? Wanneer is laatste groot onderhoud gepleegd? KM-stand correct (NAP)? Als dat allemaal goed is dan een AKK laten uitvoeren.

25 apr 2012 23:40

Maarten schreef: En vraag je meteen even af of je met voor -en achternaam op een forum als dit wil staan 8)

Hij heet Hans Willemsen.... Welkom :cheesy:

26 apr 2012 11:28

Welkom :!:

Aircooled911 schreef: Mijn paar tips om zeker rekening mee te houden: Roest op de beruchte plekken aanwezig? Cabriodakje gaat netjes elektrisch open en dicht en de bijbehorende lampjes werken? Onderhoudsboekje netjes gestempeld en oude facturen aanwezig? Wanneer is laatste groot onderhoud gepleegd? KM-stand correct (NAP)? Als dat allemaal goed is dan een AKK laten uitvoeren.

Weinig meer aan toe te voegen ... AKK zal uitwijzen of de auto goed onderhouden is en evt. een (groot) schade verleden heeft gehad, maar je kan natuurlijk ook zelf van te voren even goed kijken of alles nog origineel is, of de naden kloppen, de juiste stickers aanwezig zijn etc.

Hier een stukje in het Duits, wat wellicht interessant is om te lezen.

.. als deze 964 C2 cabrio ergens geadverteerd staat - zou je ons ook de link daarnaartoe kunnen geven .. mss is het een bekende en hoef je niet te gaan kijken - of juist wel :wink:

27 apr 2012 17:42

welkom Martijn !
veel leesplezier en wie weet komt er ooit 1 voor de deur te staan !
gr: William

27 apr 2012 23:59

En Martijn al wijzer geworden? :roll:

01 mei 2012 19:07

Heren en dames,

Dank voor alle info, ik ga me eens goed oriƫnteren.
Auto staat te koop via autotrack met kenteken TG-XR-69. Hoor graag of iemand extra info kan geven.

P.S
Deze wil ik kopen, dus laten staan a.u.b. Mocht je je toch niet kunnen beheersen kom dan even bij mij langs om samen even een tour te maken.

Gr,
Martijn

01 mei 2012 20:10

Deze wil ik kopen, dus laten staan a.u.b
Mmm maak je maar niet zo druk. Auto staat al bijna een jaar te koop :wink: akk en je weet meer.
Plaats een reactie