Goed, een jaar verder.... en de Lotus is verkocht! Mijzelf ertoe zetten hem te koop aan te bieden heeft wat tijd gekost, maar eenmaal in de verkoop en hij was eigenlijk zo weg.
Nu dus opzoek naar mijn eerste 911.
Vandaag ben ik bij van Buerden Porsche in België geweest om een 993 die hij heeft te bekijken. Deze;
http://www.vanbeurdenporsche.be/index.p ... l&auto=155Ik ben nog wat nieuw in het hele 911 gebeuren en het volgende viel mij op bij deze auto;
- De zijkant is denk ik een keer gespoten, rond de ramen achter de B-stijl zie je duidelijk dat gewoon het raampje is afgeplakt! Ook wat bij-tip lak op het rubber.
-In de dakgoot aan de voorzijde is een blaasje met wat roest zichtbaar. Lijkt mij een nare plek!
-Hij start moeilijk, zou opgelost worden voor de verkoop.
-Airco werkt niet
-Voor- en achterbumper zijn lelijk en moeten gespoten
-Banden zijn versleten
-Geen historie qua onderhoud en kilometerstand klopt denk ik ook niet.
Al met al, ik denk dat ik hem moet laten staan...
Ook een mooie 993 cabriolet bekeken, wel heel veel gelopen (270k) geeft een puf rook bij het starten en ook de airco werkt niet.
Gaan bij jullie alarmbellen rinkelen of valt het allemaal wel mee?
Maar goed de zoektocht gaat verder. Ook maar eens met een Tiptronic gaan rijden en ook eens een mooie 964 bekijken.
Alle advies of eventueel een goede tip voor een mooie auto zijn meer dan welkom!!