Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Even voorstellen!

18 jul 2012 14:18

Hallo allemaal,

Ik ben Bram, 18 jaar oud uit Vught. Mijn vader heeft sinds enige tijd een 993 Carrera S, sinds dat we die hebben ben ik steeds meer Porsche-liefhebber geworden.
Ik wil me er graag wat meer in verdiepen en zodoende heb ik me hier aangemeld!

Re: Even voorstellen!

18 jul 2012 15:08

Welkom,

Hoe ziet zo'n 993S eruit :roll:

Foto's :wink:

En uiteraard veel leesplezier.

18 jul 2012 15:18

Hi Bram,
Welkom.
Tja, foto's jongen?

18 jul 2012 16:05

Ik zal er binnenkort eens een paar maken :wink:

18 jul 2012 18:56

welkom! niks mis met zo'n 993, gave kar! :thumleft:

18 jul 2012 19:36

993CarreraS schreef:Ik zal er binnenkort eens een paar maken :wink:

Binnenkort? Dat zul je toch wel al gedaan hebben :thumleft:

18 jul 2012 23:43

Master Ken schreef:
993CarreraS schreef:Ik zal er binnenkort eens een paar maken :wink:

Binnenkort? Dat zul je toch wel al gedaan hebben :thumleft:

Nee, eigenlijk nog niet.. een paar vlugge foto's en voor de rest niet veel :roll:

19 jul 2012 0:01

Goh, als ik 18 was en ik kon beschikken over een 993 en de media van tegenwoordig had ik al ieder meisje uit de klas in dat ding gehad en live gestreamd over het ganse internet. Al swaffelend tegen Pa's Porsche met een joint en een fles Hennesy (dat drinken die rappers tegenwoordig) geüpload naar FB en getwiitert : yes, nu nog mijn rijbewijzzzz jonguhhh.

Maar goed, blij om te zien dat er nog nette kinderen zijn die geduldig het juiste moment afwachten om ons te trakteren op een prachtige fotoshoot van deze geweldige machine :res:

19 jul 2012 20:59

Delnoy schreef:Goh, als ik 18 was en ik kon beschikken over een 993 en de media van tegenwoordig had ik al ieder meisje uit de klas in dat ding gehad en live gestreamd over het ganse internet. Al swaffelend tegen Pa's Porsche met een joint en een fles Hennesy (dat drinken die rappers tegenwoordig) geüpload naar FB en getwiitert : yes, nu nog mijn rijbewijzzzz jonguhhh.

Maar goed, blij om te zien dat er nog nette kinderen zijn die geduldig het juiste moment afwachten om ons te trakteren op een prachtige fotoshoot van deze geweldige machine

:cheers: :mrgreen:

20 jul 2012 9:01

welkom Bram
nu maar hopen dat pap je er in laat :drive:

ga maar snel je foto toestel pakken :mrgreen:
Plaats een reactie