Hallo allemaal,
Ik volg dit forum al een paar maanden en moet zeggen dat ik aardig wat opgestoken heb van al het moois/leuks wat hier te vinden is. Daarom besloten om in mijn zoektocht naar een 993 niet alleen te vragen naar tips, suggesties etc. maar hopelijk ook mijn bijdrage te leveren door mijn bevindingen hier te posten.
Waarom 993? Ik hou van klassiekers maar zoek nu vooral iets waar ik niet iedere dag aan hoef te sleutelen en dit type wordt gewoon een klassieker. Daarnaast het authentieke van luchtkoeling, is toch uniek. Tenslotte de looks, een echte Porsche maar toch modern en niet te vergeten het rijden!!!
Wat zoek ik? een 993 die technisch in orde is en waar niet me gerommeld is, of die nu al zware gebreken vertoont (het blijft natuurlijk een oudere auto dus altijd wat), mooie kleuren combi (grijs/zwart, zwart/zwart, grijs/blauw), aantoonbaar origineel en onderhouden. import is OK, Budget 35k-40k.
Wat heb ik tot nu toe hier geleerd? Doe een akk, anders gewoon een akk maar in ieder geval een akk
Dus wie kan me helpen in mijn zoektocht? ik woon in de buurt van Arnhem en werk in Amsterdam. Ik beloof plechtig verslag te doen van mijn bezoekjes aan bevallige 993's for sale.
Groeten!
Laatst bijgewerkt door
Wielen op 27 jul 2012 16:11, in totaal 1 keer bewerkt.