Ken je dat gevoel, dat je iets heeellll leuks hebt gekocht en je nog even moet wachten totdat je hem hebt.... En dat je al een paar weken wacht, en de spanning begint te stijgen... En dan krijg je te horen dat je nog eens 2 maanden!! moet wachten.... een soort van blauwe ballen effect zeg maar
En mijn geduld in dat soort dingen was toch al niet te groot zeg maar....
Ik was al ritjes a la Jubirit, Lieshout en andere aan het plannen, leek me helemaal geweldig... Maar goed, voordat die hier is is het eind september en dan moet die nog geRDWd worden.
Oorzaak de container en shipping maatschappij vond de prijzen voor het Panamakanaal te duur geworden, en gaat nu via de andere kant van de aardkloot... via HongKong
Nou ja, even m'n geduld trainen dan maar.. en wellicht zijn d'r nog wat leuke ritjes eind dit jaar?
Nou ja, toch even alvast behoorlijk voorstellen (had al 1 post geplaatst). Ben een behoorlijke auto gek, al sinds ik klein klein was. Toen ik nog maar 14 was kocht ik al soms de autotrader en kon me uren vergapen aan alle leuke auto's. Toen had ik ook al het idee gevat om "Amerikaanse bakken" te importeren. Wij zijn nu :kuch: jaar verder, laten we zeggen dat mijn uitgaven patroon voorheen erg veel gezelligheid heeft opgeleverd... En nu is het eindelijk zover ! Ik heb m'n 1ste auto gekocht in de USA, een Porsche 964 '92 C2 116k km Wit, Cup-look, handgeschakeld, en lekker weinig opties: airco, sunroof en cruisecontrol (voor sommige misschien nog te veel
). Daarnaast RS deurpanelen, een Brey Krause veerpootbrug en H&R Green verlagingsveren. Dit laatste is volgens mij niet de meest ideale oplossing, maar goed dat bekijken we tzt.
Waarom een 964 ... gewoon... leek me best leuk, zeker naast m'n andere auto voor erbij : een Triumph Spitfire 1500 '77. Een beetje het tegenovergestelde zeg maar. (Uiteraard was was het iets ingewikkelder, maar daar komt het ongeveer op neer).
Uiteraard heb ik wat plaatjes, maar helaas dus nog niet door mijzelf genomen, hopelijk worden die beter.