Hoi,
Tijd om voor te stellen, Tom, 36 jaar, woonachtig in de Randstad.
Al jong besmet met het autovirus. Mijn vader was toen ik 2 was bezig een Morris 8 uit 1936 te restaureren. Als klein ventje was het natuurlijk leuk om bij papa in de buurt te zijn in plaats van met blokken te spelen. Ik was dus geregeld in de garage te vinden.
De morris heeft mijn vader een jaar of vijftien in zijn bezit gehad. Toen ik ongeveer 16 was kwam er een Triumph TR6 bij welke beneden in de garage body-off gerestaureerd werd. Geregeld kwam het voor dat mijn vader en ik na het eten nog even naar beneden de garage ingingen, om bijvoorbeeld nog even dat raammechanisme eruit te halen, en pas na middernacht weer naar boven gingen. Later hebben er nog diverse Engelse en Italiaanse klassiekers in de garage gestaan. Ongeveer zeven jaar geleden ging mijn vader vreemd, een -toen nog betrekkelijk moderne- Porsche 911, 3.2 uit '84 kwam bij de TR6 staan.
De TR6 en 3.2 zijn tot op de dag van vandaag nog steeds in zijn bezit. Tot hij een paar weken terug voorstelde de 3.2 in de randstad te stallen zodat ik er gebruik van kon maken aangezien hij niet meer dan 400 km per jaar op de klok zette. Niet nodig om te vermelden dat ik dat natuurlijk helemaal niet erg vond
Wellicht zal er dus af en toe van mij een post verschijnen, alhoewel ik online meer een lezer dan een poster ben
Morgen gaat de 3.2 naar Alphen om de taxatie te verversen. Verder wordt het voorlopig even genieten. Ding is in topstaat dus hoeft op korte termijn niet zoveel aan te gebeuren.
Heb een foto die ik gisteren met mij iphone gemaakt heb in mijn album gezet, even kijken hoe ik die in dit bericht krijg.