15 aug 2012 23:27
15 aug 2012 23:32
16 aug 2012 1:04
16 aug 2012 7:37
16 aug 2012 8:02
16 aug 2012 8:16
16 aug 2012 8:39
16 aug 2012 8:45
16 aug 2012 8:47
16 aug 2012 9:39
16 aug 2012 9:40
16 aug 2012 9:55
16 aug 2012 10:40
16 aug 2012 11:02
De slager schreef:En die typische luchtgekoelde boxerklank maak ik wel weer goed met een aangepaste demper.
16 aug 2012 11:49
MarkS schreef:Maar heeft hij nou 10(!) vorige eigenaren gehad? Extra aandacht voor het OH en bewijs daarvan.
16 aug 2012 12:24
16 aug 2012 12:29
De slager schreef:MarkS schreef:Maar heeft hij nou 10(!) vorige eigenaren gehad? Extra aandacht voor het OH en bewijs daarvan.
De AKK zal het uitwijzen
16 aug 2012 13:09
16 aug 2012 16:31
De slager schreef:Ik ga niet voor de 964 cabrio. Is momenteel wel waardevaster maar of ik hem mooier vind.... is nog maar te betwijfelen.
En de 996 rijd gewoon een klasse beter naar mijn bescheiden mening.
16 aug 2012 16:46
En?....................morgen hak ik de knoop door
16 aug 2012 17:07
bully schreef:En?....................morgen hak ik de knoop door
16 aug 2012 17:25
De slager schreef:Momenteel wordt die 964 gehyped en dan is het altijd verkeerd om voor te hoge prijzen in te stappen. Dat is met alles zo...
16 aug 2012 19:56
16 aug 2012 20:00
16 aug 2012 21:33
De slager schreef:Deze wordt het helaas niet.
Porsche plannen gaan weer de ijskast in tot de 997 betaalbaarder wordt.