Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

De avonturen van een Burgerking

15 aug 2012 20:21

MOD: Afgesplitst van Erwin C2 z'n verkoop topic Cup 2 velgen met winterbanden

"Vrij nieuw hier" Burgerking?
Toch al bijna 2 jaar... :cheers:
Jammer dat je niet wat actiever deelneemt op het forum, ik voel wel iets voor een meet and greet bij de Burgerking :mrgreen:
Kunnen we ook die mooie 964-C2 (van jou?) eens bewonderen!

Jean-Pierre

Re: Cup 2 velgen met winterbanden

15 aug 2012 22:05

Remmel schreef:"Vrij nieuw hier" Burgerking?

:popcorn:

16 aug 2012 15:12

:) dank jullie wel allemaal. De reden dat ik nog niet actiever ben geweest is dat het er nog niet van gekomen is een 911 aan te schaffen. Afgelopen weekend een gezien, genoeg geld bij elkaar (hoop ik, wel iets onder vraagprijs), vandaag een bod uitbrengen en dan hopen dat het goed gaat.

Mijn aanmelding van 2 jaar geleden was vooral gebaseerd op vurige wens / ambitie om een mooie 911 in bezit te nemen. Inmiddels is mijn voorkeur ook veranderd van een 996 4S naar een meer klassieke (en goedkopere) 964. Mijn doel is om eenmaal een 911 aan te schaffen en voor lange termijn te houden. Ben erg veel aan het googelen naar R-Gruppe auto's (collega van me heeft me er op geattendeerd die zelf een 365 "outlaw" rijdt). Wellicht dat die richting ooit wordt ingezet :)

Wanneer ik een trotse bezitter ben van een mooie 964 kom ik hem graag showen en deel ik graag een Burgerkingetje met jullie.

Met vriendelijke groet,

Burgerking.

17 aug 2012 8:14

Euhhhhhhhhhhhhhh leuk topic zeg.....te koop Cup 2 velgen met winterbanden :popcorn:

19 aug 2012 14:35

Burgerking schreef:Afgelopen weekend een gezien, genoeg geld bij elkaar (hoop ik, wel iets onder vraagprijs), vandaag een bod uitbrengen en dan hopen dat het goed gaat.

De kans 'dat het goed gaat' is niet zo hoog als je zou willen; ik zou iig een AKK laten doen! :D

19 aug 2012 16:16

Heren,

Zullen we nieuwe Topic openen met als onderwerp " Burgerking" :oops:

Gr.Erwin....je weet wel die zijn velgen tekoop heeft staan :oops:

21 aug 2012 19:56

Sorry guys, gaat om de velgen idd... Don't want to stel your thunder Erwin! Scuzi. Ik open na het weekend een nieuwe over het aankoopavontuur! Succes met de verkoop! :cheers:

:res:

22 aug 2012 8:12

Burgerking schreef: Ik open na het weekend een nieuwe over het aankoopavontuur!

:thumleft:
Plaats een reactie