Hallo. Ik ben ook een nieuweling. Ben bezig met zoeken naar een 964 coupe 2 of 4. Al rondkijkend op jullie mooie forum las ik meerdere malen: AKK. Dat zal ik ook zeker doen. Graag hoor ik van jullie waarom ik voor een 2 of juist een 4 zou moeten kiezen ( ik zoek in de bouwjaren 90-91-92). Ik krijg de indruk dat de 4 iets minder populair is? En weet iemand waarom er op de achterkleppen van de Carrera 4 soms geen type aanduiding staat, soms staat er alleen Carrera en soms Carrera 4. En wellicht hebben jullie nog wat nuttige 964 tips, de do's en vooral de dont's ha ha.
Er is op dit forum ontzettend veel te lezen over alle soorten en maten Porsches. Als je de zoekfunctie gebruikt kan je precies de antwoorden op al je vragen vinden. C2 vs C4', tip vs hand, schuifdak vs zonder, wel/geen airco enz enz.
Veel leesplezier en een leuke zoektijd toegewenst.
Een 2 of een 4 is een persoonlijke keuze. Een 2 is lichter en dus is de kg/pk verhouding gunstiger. Maar wanneer je op zoek bent zijn er natuurlijk mooie 4 en en minder mooie 2 en. Wanneer de vonk overslaat heb jij de juiste te pakken. Succes!
Dank voor jullie snelle reactie, ik had dat eigenlijk wel verwacht van P-rijders Ik begrijp dat 2 vs 4 meer persoonlijk is. Maar het mysterie op de achterklep van een Carrera 4 , te weten niks erop, of alleen Carrera maar soms ook Carrea 4, daar kan ik niks over vinden. Zouden de letters/ cijfers extra betaald moeten worden bij aflevering, als een soort optie zeg maar? Wie weet het??
Lees je idd goed in hier, de auto's zijn inmiddels +20 jaar oud en er kan nogal eens wat kaf tussen het koren zitten. Met de zoekfunctie zul je de meeste do's en don'ts wel weten te vinden
Succes
Edit, de letters achterop de motorklep zijn eenvoudig te de-monteren, dus ga niet af op die aanduiding.
Ben je een echte man met stijl, flair, visie en combineer je een bovengemiddelde intelligentie met een goddelijk lichaam waar de dames hun ogen niet vanaf kunnen houden, dan is een 964 carrera 2 de auto voor jou. Herken je jezelf niet in dit profiel kun je altijd nog een carrera 4 nemen