Weer wat nieuws te melden, ik weet niet of dit de juiste plaats is in het forum, maar
Vorige week na een tip van een Duitse Porsche-vriend, die de hele dag op internet alles afzoekt, kontakt opgenomen met Porsche Centro Barcelona i.v.m. een 993 Turbo, dezelfde dag heen en weer gebeld met allerlei vragen,
alles leek goed dus de volgende dag met mijn maat richting Barcelona ( 500km van hier ) en om een lang verhaal kort te maken.........AUTO GEKOCHT!........
Verdere info :
--uitgeleverd in Dec. '95 door PC Barcelona en 18 jaar van 1e eigenaar ! Gebrukt als 7e wagen...........door 1e eigenaar nu ingeruild op een 991 S - cabrio
--130.000km in totaal
--schadevrij, alleen spuitwerk spoiler vanwege steenslag aan de voorzijde
--100% historie, 18 jaar in onderhoud geweest bij zelfde Porsche Centrum in B., gehele off. Porsche-dealer-historie op papier!!!! volgens mij een zeldzaamheid!
--auto heeft laatste 2 jaar weinig gelopen, dus algehele check-up nu in progress, nieuwe banden, leder opfrissen etc.etc.
-- 1 jaar garantie
--foto staat in mijn album
Leuk verhaaltje...na veel doorvragen bleek de Turbo van een Bobo te zijn geweest van FC Barcelona, blijkbaar een hele goede klant van deze PC want ik zag in de snelheid nog
een Cayenne Turbo , een Panamera en een 997 GT2 erbij staan op het computerscherm...............
Tevens mijn BMW M3 E92 van 2009 ingeruild, dus binnenkort staan er 3 Porsche's op de dam, ik weet het...........ik ben knettergek!!................
.............
.......
..........
Laatst bijgewerkt door
laame013 op 15 jun 2013 7:56, in totaal 1 keer bewerkt.