Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Even voorstellen

05 sep 2012 22:23

Beste leden,

Sinds kort zijn wij in het bezit van twee ex klpd porsches.
type 911 targa uit 1974 (roepnaam) alex 12.86 en een
924 uit 1981, hiervan hebben er slechts twee proefgedraaid bij de politie en zoals het nu lijkt is dit de enige die nog over is.

Wij zijn zoekende naar onderdelen, accessoires, foto's, verhalen en alles wat met deze twee porsches te maken heeft (sirenes, stopbord, zwaailamp, mobilofoon, kleding etc...)

We hopen dat we middels dit forum wat verder kunnen komen.

Uiteraard houden we jullie op de hoogte van de restauratie!!!

Re: Even voorstellen

05 sep 2012 22:26

welkom en veel foto's please!

06 sep 2012 9:36

Alex 12.86 welkom en prettige zoektocht.
Uit.
:res:

06 sep 2012 9:49

Welkom en i.d.d. laat die foto's maar komen :cheers:

06 sep 2012 10:06

Welkom!

En succes met de speurtocht naar de 924 foto's .... heb tot nu toe alleen nog maar POLIZEI gevonden :|

06 sep 2012 14:25

Leuke wagens, daar ga je een hoop bekijks mee krijgen. Wellicht heb je straks dan ook niet zo'n problemen met de snelheidshandhaving, wishfull thinking! 911 heb ik wellicht bij mij moeder nog een speelgoedmodel van. Zal het eens uitzoeken of die nog leeft. succes.

06 sep 2012 14:43

Welkom. de 911 zou van 75 moeten zijn. Begint het kenteken met 81? en de 924 mogelijk met GV ??
Zo ja; Hier even naar beneden scrollen. Voor de rest is hier ook zat te vinden.

http://www.rijkspolitie.org/joomla/inde ... &Itemid=56

07 sep 2012 23:13

Welkom, leuke collectie krijgen jullie zo. Hebben jullie al een Porsche-verleden of zijn jullie echte pliesie (porsche)-fanaten? Heb trouwens nog een 924 modelletje van vroeger van die deutsche polizei.

11 sep 2012 23:16

@all
Bedankt voor jullie welkom.
We zijn inmiddels de speurtocht gestart en al met een hoop ex klpd ers in contact gekomen.
Nu druk op zoek naar belangrijke onderdelen o.a. targa beugel (dicht rvs)
mobilofoon, stopbord accessoires etc. alle info is welkom........
Zodra we de auto's weer naar buiten rollen, zulen we foto's maken en deze hier plaatsen.

quote="mbembe"]welkom en veel foto's please![/quote]

11 sep 2012 23:20

we hebben al een porsche verleden, ooit in bezit geweest van 964. En nu nog steeds een 930 turbo
Echte liefhebbers....proberen het over te brengen op onze kinderen......kun je niet vroeg genoeg mee beginnen.

quote][/quote]
917 schreef:Welkom, leuke collectie krijgen jullie zo. Hebben jullie al een Porsche-verleden of zijn jullie echte pliesie (porsche)-fanaten? Heb trouwens nog een 924 modelletje van vroeger van die deutsche polizei.

11 sep 2012 23:26

klopt helemaal. De porsche is in 74 uit fabriek gekomen en in 75 op kenteken gezet. GV is waarschijnlijk onze auto (nog checken bij Rdw) door pon is bevestigd dat het ex klpd auto is.

. Begint het kenteken met 81? en de 924 mogelijk met GV ??
Zo ja; Hier even naar beneden scrollen. Voor de rest is hier ook zat te vinden.

http://www.rijkspolitie.org/joomla/inde ... &Itemid=56[/quote]

11 sep 2012 23:29

haha.......als die nog leeft ziet hij er waarschijnlijk beter uit dan ons origineel......we hebben nog een lange weg te gaan.
sunnyfunny schreef:Leuke wagens, daar ga je een hoop bekijks mee krijgen. Wellicht heb je straks dan ook niet zo'n problemen met de snelheidshandhaving, wishfull thinking! 911 heb ik wellicht bij mij moeder nog een speelgoedmodel van. Zal het eens uitzoeken of die nog leeft. succes.

18 sep 2012 22:40

alex 12 87 schreef:Zodra we de auto's weer naar buiten rollen, zulen we foto's maken en deze hier plaatsen.

Ben erg benieuwd naar de foto's. Foto's van de bolides als ze binnen staan is ook goed hoor :D
Veel succes en plezier ermee.

30 okt 2012 22:25

Natuurlijk kan ik niet nalaten om ook even een krabbel te zetten

Hoe gaat ie?

Ik zie je binnenkort wel op bezoek

Groet
Albert

08 nov 2012 13:41

Hi, voor een Car Challenge ben ik op zoek naar een oude KLPD-Porsche.

Zodoende kwam ik op dit forum terecht, en dit specifieke topic.

Weet iemand waar ik zo'n oude Targa kan vinden?

Thanks!
Plaats een reactie