mbembe schreef:Welkom hier! Een Cayman is heel anders dan een Elise maar dat zul je mss inmiddels al wel ervaren hebben. Veel plezier met de zoektocht/aanschaf!
Het is een beetje gegroeid eerst wou ik een exige s maar daar paste ik niet in. daarna een evora, al een stuk minder hardcore is dat. en kijkend naar de evora kwam de cayman s in beeld.
Het zijn inderdaad totaal andere wagens ook mijn budget is over de jaren gestegen omdat ik nog geen auto heb kunnen vinden die ik wil hebben. Anders had ik al een aantal jaren eerder een exige s gehaald.
Maar een cayman is toch een stuk meer auto en veel bruikbaarder als daily dan alleen als tracktoy en je kan er nog eens wat in meenemen en echt mee op vakantie.
en het begint een leuk aantal pks te krijgen.
Ik zou ook kunnen kijken om nog ietsje langer door te sparen en een 997 carrera s te nemen maar dan ik wil eigenlijk een gt3 achterkant bumper en spoiler er op. want ik vindt de stock kont/ motorkap van de 911 niet zo mooi.( en een gt3 wordt echt te duur) ik vindt de cayman er smoother en exotischer uitzien. Maar ook dat zijn weer totaal 2 andere soort auto's
De cayman is opzich al een heel aardige auto en een hele mooie basis voor beetje tracktoy met andere coilover dampers er onder, en een leuk sport autolaatje en intake mod.
of heeft iemand een echte aanrader om toch door te gaan voor een 911.