Zie titel

Ergens zo rond mijn 10e zag ik voor het eerst een 928 rijden en was er toen al helemaal weg van. Rond mijn 16e belandde ik op het internet en zocht behalve vieze plaatjes, vooral plaatjes van de 928.
Met name omdat ze in het tweedehands circuit al aardig bereikbaar waren voor een jan doedel (25000 gulden voor een goede S4). Waar klasgenoten droomden van een F50 of andere Italiaanse rommel, had ik een best bereikbare droomauto! Ik geil(de) met name op de S4 en GTS. Ik vond en vind de originele 928 en de 928 S minder. De achterlichten zijn een beetje gedateerd en de neus is minder "vet" dan die van de S4 en GTS.
Op mijn 30e verjaardag, afgelopen maart, heb ik mijn vriendin ten huwelijk gevraagd (ze zei ja!). Het feestje vindt plaats in mei volgend jaar. Bijna alles was al snel geregeld: een locatie, catering, muziek, etc. Maar wat voor trouwauto? Dat mocht ik bedenken. Nou, daar hoefde ik niet lang over na te denken. Ik wist het meteen. En ik wist ook al meteen dat ik die auto niet ga huren. Maar kopen! De vraag is alleen nog welke

Er is wat budget gereserveerd in een oude sok. Uiteraard in overleg (ik zou niet willen dat het huwelijk al na 1 dag eindigt in echtscheiding), maar ze weet het nog niet en dat houd ik nog even zo.

Het is nu of nooit, want voor je het weet rijd je in een Zafira omdat daar twee kinderwagens achterin passen.
Tot die tijd ga ik me meer verdiepen in deze auto dan ik ooit heb gedaan. Vandaar heb ik me ook geregistreerd op dit forum voor aankooptips en ervaringen.
We spreken elkaar