Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

nieuw hier

29 okt 2012 15:42

Hallo allen

Ik ben Jasper Meijering 50 jaar oud, en zit in mijn midlife crisis :D altijd van een Porsche gedroomd maar misschien zoals velen van jullie, maar misschien ook wel niet, financieel niet in staat een Porsche te kopen.
Maar nu de kids de deur uit zijn en op eigen benen staan, is het tijd voor ons.
Ik ben van zins een 996 te kopen en heb mij daarom aangemeld op dit forum, om van jullie wat advies te ontvangen,
over de plussen en minnen van een Porsche, ook al zijn er zeker minnen hij komt er toch soms moet je je droom waarmaken.
Ik hoop een heleboel info hier te krijgen en en leuke bezigheid erbij te krijgen.

Re: nieuw hier

29 okt 2012 16:03

welkom hier Jasper! genoeg te vinden hier over de 996: van geweldig tot plof!

29 okt 2012 16:41

welkom Jasper
ik heb tegen mijn vrouw gezegt jij eruit of een porsche erin :oops:

29 okt 2012 18:26

Welkom en succes met de zoektocht naar je droom 996!

29 okt 2012 18:49

Welkom :ba:

.. vanwaar je keuze voor de 996 :?:

En heb je al een wensenlijstje qua kleurstelling, Km-stand, coupe, cabrio, targa etc ..

29 okt 2012 18:53

Welkom Jasper.
Er zijn genoeg 996'sen te krijgen, succes met het vinden van degene die jou het hoofd gek doet maken van plezier.

31 okt 2012 11:08

Olaf schreef:Welkom :ba:

.. vanwaar je keuze voor de 996 :?:

En heb je al een wensenlijstje qua kleurstelling, Km-stand, coupe, cabrio, targa etc ..

De keuze 996 is uit het punt van aanschafprijs, km stand het liefst zo laag mogelijk maar heb al gelezen dat dat ook geen
vast gegeven is voor geen problemen.
Een coupe, en kwa kleurstelling daar zijn we het nog niet helemaal over eens (vechtgenote en ik).
Iedereen bedankt voor dit hartelijke ontvangst hier.
Plaats een reactie