Vertel hier over jezelf.
01 nov 2012 12:13
Zo, net even mijn profiel gecontroleerd en er achter gekomen dat ik 3 dagen geleden 5 jaar lid van het forum ben. Ik heb me echter nog nooit voorgesteld voor zover ik me kan herinneren. Ben 35, getrouwd en een vader van 1 dochter (die ook met het porsche virus is besmet) In het dagelijks leven houd ik me bezig met het runnen van een software ontwikkelingsafdeling in de medische sector. Het porsche virus zit al tijden in mijn bloed maar is sterk toegenomen toen mijn vrouw een dag een porsche had gehuurd voor mijn 30ste verjaardag.
Veel geleerd en gelezen op het forum en inmiddels 3 porsches verder waarvan 1x een 3.2 (waar ik nog steeds spijt van het dat ik hem weg heb gedaan) en 2 x 964 en aanstaande zaterdag een boxster 2.5 handgeschakeld. Een niet echt gebruikelijke switch maar vond het wel prima eigenlijk aangezien de auto niet meer dan 1500 km per jaar gebruikt wordt. Nu hoor ik je denken maar je bent toch met z'n drieën thuis en ja dat klopt maar zo weinig rijd ik dus met de auto dat ik het niet de moeite waard vind om daarvoor een andere keuze te maken.
Ik sta niet bekend om het feit dat ik mijn auto's erg lang bezit maar het is nu eenmaal erg leuk om zo nu en dan wat anders te hebben aangezien het om een hobby auto gaat. Voor de aanschaf van de boxster nog overwogen om voor een porsche 968 te gaan maar bij gebrek aan het 6 cilinder boxer geluid is het toch niets geworden. Een van de andere alternatieven was een BMW Z3 coupe maar die reed eigenlijk net zo goed als de DD Volvo. Is dus ook niet geworden De slogan "There is no substitute" gaat mijn inziens dus zeker op. Het gaat bij hobby auto's toch altijd over emotie en die klik heb ik nu wel met de Boxster. In de basis heeft de boxster dus wel een stofzuiger geluid maar bij deze auto is de uitlaat vervangen door een (in mijn ogen)"lelijke" tequipment variant (met van die gaatjes). Deze zou ik tzt wel willen modificeren of vervangen door een carnewall gemodificeerde variant. Mocht je interesse hebben in de uitlaat dan hoor ik het graag.
De boxster is een zwarte 98 auto van de 3e eigenaar met een bescheiden 106k op de klok. Volle lijst met optien waaronder een M030 onderstel, M222 Sper . Het is een zogenaamde M013 "Sport technik" uitvoering.
01 nov 2012 12:20
Nou, gefeliciteerd met je bijzondere switch.
01 nov 2012 16:49
nou 5 jaar te laat, maar alsnog welkom
veel plezier met de Boxster!
01 nov 2012 20:21
Welkom,
onder het motto "beter laat dan nooit"!