Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

De Sint stelt zicht voor

04 dec 2012 0:51

Op verzoek van Arjan in dit rare topic : http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=34776&start=800

Ik denk dat de meesten mij wel kennen ook al geloven wellicht alleen nog jullie kinderen in mij.

Eigenlijk ben ik een Turk, Nicolaas van Myra, toen noemde men dat nog Klein Azië. Hoe ik in Spanje terecht gekomen ben is mij ook een raadsel. Waarschijnlijk teveel gezopen. :drunken: Tja, ook de Sint heeft wel eens een moment van zwakte.

Eens per jaar kom ik naar Nederland om daar alle kinderen te voorzien van leuke cadeaus als ze lief zijn geweest. Samen met mijn trouwe knechten rijd ik over de daken en luister naar alle mooie liedjes die de lieve kindjes voor mij zingen. Heerlijk. Soms raak ik de weg kwijt en dat komt door de verdwaal-piet. Dan ziet de Sint zich genoodzaakt om de TomTom maar weer eens te pakken maar al met al krijgen alle lieve kindjes iets in hun schoen.

De vrouw van Zwarte Piet, Zeur Piet, heeft het de laatste tijd een beetje voorzien op de wortels van Amerigo. Weet niet wat ze er mee doet maar het paard is niet blij en zo is Sinterklaas op het Porscheforum terecht gekomen, immers Sinterklaas heeft wel vervoer nodig en daar ik een dagje ouder wordt mag het wel een beetje rap zijn. Vandaar dat Sinterklaas afgelopen jaar weer een Porsche gekocht heeft. Een gebruikte welteverstaan want ook in Spanje is het crisis.

Sinterklaas is dan ook heel blij dat hij 39,5 miljard mee terug naar Spanje mag nemen zodat hij volgend jaar lekker snel de cadeautjes rond mag brengen naar alle lieve kindjes in Nederland, waarschijnlijk in een 991 4S.

Hartelijke groeten van de Sint.

(P.S. ik weet nog niet hoe ik foto’s moet plaatsen dus Bully, doe je ding)

Re: De Sint stelt zicht voor

04 dec 2012 7:37

welkom oude man :mrgreen:

04 dec 2012 8:28

Welkom Sinterklaas op je bijna laatste dag in Nederland.
Je collega staat al te wachten om zijn intrede te doen.

Afbeelding

04 dec 2012 13:31

(P.S. ik weet nog niet hoe ik foto’s moet plaatsen dus Bully, doe je ding)
Foto plaatsen Sinterklaas, hoop dat u me morgenavond niet vergeet.......

04 dec 2012 13:59

Heb dit jaar ook goed voor de Porsche gezorgd... :popcorn:

04 dec 2012 14:53

welkom goed heiligman :wink:
Afbeelding

04 dec 2012 19:18

Kreeg je genoeg van die ene PK?

04 dec 2012 19:43

Welkom oude man...

04 dec 2012 21:05

Sigrid schreef:Kreeg je genoeg van die ene PK?

nee te veel last van schimmel....................... :mrgreen:

04 dec 2012 22:31

Hey maat, ik verwacht morgen een nieuwe versnellingsbak in die zak.

O ja, welkom op het forum :mrgreen:

05 dec 2012 10:16

Zoooooo, Sinterklaas is klaar met zijn pakjesronde en heeft de Piet gevraagd nog even een foto te maken voordat Sinterklaas weer naar huis gaat. Bedankt Bully voor de handleiding.

Afbeelding Afbeelding

Braaf zijn en tot volgend jaar. :salut:

05 dec 2012 11:51

Sinterklaas schreef:Zoooooo, Sinterklaas is klaar met zijn pakjesronde en heeft de Piet gevraagd nog even een foto te maken voordat Sinterklaas weer naar huis gaat. Bedankt Bully voor de handleiding.

Afbeelding Afbeelding

Braaf zijn en tot volgend jaar. :salut:

Ik ben wel braaf (geweest), maar volgens de :zwbl: mijn 911 niet altijd.... :mrgreen:

05 dec 2012 12:33

Afbeelding

Sint, ik zou even met de roe van Piet door de voorbumper gaan :!: Of zie ik daar geen blad voor de
radiator rechts voor :?:

05 dec 2012 20:42

05 dec 2012 22:43

Sint, kerel, namens mijn kinderen: bedankt voor de kado's vanavond! Het was weer geslaagd!

05 dec 2012 22:49

vergeet u nog te bedanken voor die lekkere chocolade letter! De kinderen en alle volwassenen hebben genoten van uw bezoek1 Hopelijk gelooft het jongste kreng volgend jaar ook nog... kunt u weer komen! laten we die Sinterklaas traditie vooral in ere houden. En dat mens van Groen lLnks ene Andree van Es mag , nee moet U meenemen naar Spanje!

06 dec 2012 1:24

Sorry, lees je bericht te laat. Ben alweer halverwege richting Spanje. Neem dat kreng volgend jaar wel mee. Blij dat iedereen een fijne Sinterklaas gehad heeft. De Sint is moe en gaat lekker terug naar Tenerife waar het nu nog 23 graden is. Veel succes voor jullie want ik heb de kinderen al lekker in de stuiter mood gebracht en dat rekt zich nog tot eind van de maand tot mijn collega de kerstman komt.

Zoet zijn anders ga je volgend jaar mee in de zak. En denk eraan, blijf rijden met die mooie Porsches (zolang het een 911 is en niet zo'n gay Boxstertje, Gayman of Cayenne want daar heeft Sinterklaas een broertje dood aan).

Tot volgend jaar.

06 dec 2012 1:31

Blij dat je weg gaat. Kids staan al twee weken in de stuiter modus. Vroeg maar 1 ding, koppelingskit met vliegwiel voor de Porsche. Wat krijg ik, een f.ck.ng badjas. Maar wel 40 miljard mee naar huis nemen van onze centen.

Eikel.

Koop de cadeaus volgend jaar zelf wel.

Met je 997, pleur op man :finger:

06 dec 2012 5:10

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

"Beste Delnoy, wees een vent
Wie denk je wel niet dat je bent
Dat heb ik echt nog nooit gezien, dit
Voor je Kever een vliegwiel en een koppelingskit
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet,
Piet"

06 dec 2012 7:58

Delnoy schreef: ...Wat krijg ik, een f.ck.ng badjas...

laat me wel aan deze klassieker van Kevin Bloody WIlson denken http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=GOWs63NLdCk&NR=1
Laatst bijgewerkt door Johann op 06 dec 2012 8:03, in totaal 2 keer bewerkt.

06 dec 2012 7:59

Oh ja, en vergeet vooral die vervelende pieten niet mee te nemen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

07 dec 2012 9:54

Het was gezellig. Nu is het de beurt aan...

Afbeelding

NSFW http://acidcow.com/girls/6271-sexy-christmas-girs-183-pics.html

07 dec 2012 10:16

U riep :?: :?: :?: :wink:

07 dec 2012 11:21

Delnoy schreef: Wat krijg ik, een f.ck.ng badjas.

Iemand nog best beroemd mee geworden :mrgreen:
Afbeelding
Plaats een reactie