Hallo allemaal,
Na toch al geruime tijd op dit forum rond te dwalen en zo af en toe een verloren berichtje te plaatsen vond ik het wel tijd worden mezelf is even voor te stellen.
Ik ben Dennis, 19 jaar oud en studeer werktuigbouwkunde aan de universiteit Twente. Verder ben ik sinds mijn 17e trotse eigenaar van een Indisch rode 944 uit '83. Door de loslatende blanke lak laag is dit niet de mooiste, maar wel een heerlijke auto om mee te rijden, technisch in topstaat te brengen en wanneer hij helemaal voor elkaar is naar de spuiter te rollen.
Plaatjes voor het idee:
Wel wat pech gehad met de auto, eerst niet starten als ie warm was, toen een koppakking en nu een versnellingsbak die wat anders doet dan ik wil, maar we sleutelen (ik en m'n vader) dapper verder
.
In de tussentijd een metallic grije 944 uit '84 gekocht voor onderdelen, deze bleek echter nog veel te goed om te slopen. Interieur was verspocht, blok gooide olie er harder uit dan ik het erin kon gieten, maar dat was de uitdaging. Apparaat is nu weer fris en goed en staat te koop.
Volgende project dient zich echter al weer aan (en ook gelijk de reden dat ik hier de aankomende tijd meer zal rondhangen), dit is een 911 uit 1975 die op m'n pad is gekomen. Wat er in de beginjaren met de auto gebeurd is is wat onduidelijk, zo zit er een 2.4 s blok in uit 1973, maar het lijkt een zeer leuk project
. Ook is de historie van de afgelopen 20 jaar bekend.
Hoop op dit forum nog de nodige info op te kunnen doen betreffende het elfje en waar nodig wat gerichte vragen kunnen stellen (boek van Peter Morgan staat al op de whish list
).
Groeten! Dennis