Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Even voorstellen

31 dec 2012 17:27

Hallo Porsche fans,
Ik heb mij zojuist aangemeld. Sinds 2007 ben ik in het bezit van een mooie 911 SC Targa, kleur Taubenblau met ongeveer 110.000 km op de klok.
Schitterend merk, machtig rijplezier, kan ik iedereen aanbevelen (hoewel ik jullie niets hoef te vertellen, uiteraard).
Ik ben woonachtig in Spaarndam (NH) en ben voornemens deel zomer met de Targa op vakantie te gaan. Ik houd me aanbevolen voor mooie adressen/routes naar Italië.
Groeten, Henk J.

Re: Even voorstellen

31 dec 2012 18:18

hallo Henk.

welkom hier en stuur gerust wat leuke fotos van je P. zijn we dol op :ba:

er zijn diverse topics op t forum over vakanties, passen-trips etc in en naar Italie.
zullen zeler goede tips bij zijn.

fijne jaar wisseling.
Jurrie

31 dec 2012 18:39

Welkom Henk J... er zijn hele mooie autoritten te maken in (Noord) Italie. Hier op het forum is een zee van ervaring en tips aanwezig dus ik weet zeker dat je snel je ideale route kunt gaan uitstippelen! Ook zijn er mooie autoritboekjes te koop in de boekhandel, misschien ook wel een aanrader.. Enjoy!

31 dec 2012 18:54

Welkom op het forum :thumleft: veel plezier aankomende zomer met je targa :sunny:

31 dec 2012 19:38

Welkom Henk :thumleft: Waar blijven de foto's? :wink:

31 dec 2012 20:15

Mooie kleur! Inderdaad veel te vinden hier over mooie routes. Mijn advies: probeer de zoekfunctie eens uit, het is even wennen, maar daarna kan je veel vinden!

01 jan 2013 17:26

welkom! gaaf zo'n Targa :thumleft:

01 jan 2013 17:55

Welkom Henk :ba:

Mooie routes?
Klik op onderstaande Picasa site.
De meeste routes heb ik nog voor de Tomtom.

02 jan 2013 21:09

Hallo mensen,

Bedankt voor de aardige reacties en tips.
Ik ga daar zeker iets mee doen.

Foto's wil ik graag plaatsen maar ik moet bekennen dat me dat een beetje te ingewikkeld is....
Groeten, Henk
Plaats een reactie