11 feb 2013 11:42
11 feb 2013 14:25
11 feb 2013 15:11
11 feb 2013 15:48
11 feb 2013 15:53
11 feb 2013 16:14
Das geen 3.2 motor. Als het blok niet vaststaat waarom dan reviseren, dat kan altijd nog. Hoe is de body, roestvrij of...? Remmen revisie-setjes kan je zo bestellen, zijn niet zo duur.De porsche dateert van 1974 ( 2.7 ) maar er werd een 3.2 of 3.4 ( ik ben niet zeker ) motor gemonteerd
11 feb 2013 16:22
11 feb 2013 16:41
11 feb 2013 16:44
Verstandig. Auto even op-krikken en wielen er vanaf en remmen weer gangbaar maken. Plakkende remmenWillen hem niet starten alvorens er een kenner naar gekeken heeft ( om geen breuk ofzo te doen )
11 feb 2013 16:50
11 feb 2013 17:10
11 feb 2013 17:43
11 feb 2013 17:54
11 feb 2013 18:07
11 feb 2013 18:14
11 feb 2013 18:28
11 feb 2013 18:37
Dat was destijds helemaal hotSpijtig genoeg is er aan het koetswerk een " tuning " gebeurd
11 feb 2013 18:40
11 feb 2013 18:46
michelm1978 schreef:30-50k zal het niet zomaar gaan kosten.
11 feb 2013 18:56
Waar zie jij die?Maarten schreef:Met aangeknutselde airco zo te zien?
12 feb 2013 10:07
12 feb 2013 11:35
bully schreef:Waar zie jij die?Maarten schreef:Met aangeknutselde airco zo te zien?
12 feb 2013 12:29
rumbleinthejungle schreef:ik dacht dat dit enkel een Amerikaanse norm was om in Amerika te mogen importeren of heb ik dit mis ?
12 feb 2013 14:31