Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Newbe

12 feb 2013 12:22

Hallo allemaal :),

Ik ben Johan ben verzot op het merk porsche. Heb eindelijk een potentiele opknapper gevonden in Duitsland en hoop deze volgende maand op te halen. Het is een 911 SC uit 81, ben er nu een keer geweest om te kijken en heb hem gekocht. Kon hem helaas niet direct meenemen (rijd op dit moment niet). Hij staat op dit moment nog bij een boer in de schuur in Schmachtenhagen (buurt van oranienburg).

Zitten genoeg opknappunten op en is een hele uitdaging maar die ga ik met plezier aan. Kwam er eigenlijk per toeval over aan de praat toen ik bij een vriend van mij in Berlijn was.

Ik hoop hem snel te kunnen showen!

Groet,
Johan

Re: Newbe

12 feb 2013 12:30

Welkom,

En meteen weer een leuk project om te volgen erbij. Benieuwd naar de voortgang. :thumleft:

12 feb 2013 12:55

Gaaf ! je zal ongetwijfeld tips en trucs hier op kunnen doen.

en ... welkom uiteraard.

gr
J

12 feb 2013 13:15

Welkom en veel plezier met je opknappertje!

12 feb 2013 14:34

Hallo Johan en welkom hier... en met jou hopelijk ook een voor ons hier mooi te volgen project! Heel veel succes en we hopen op regelmatige (foto) updates van jouw kant! :cheers:

12 feb 2013 14:48

Snel een topic aanmaken in dit gedeelte;
viewforum.php?f=33

12 feb 2013 15:30

En niet te vergeten foto's plaatsen.... :wink:

12 feb 2013 16:40

Welkom Johan, succes met je SC-project :salut:

12 feb 2013 17:51

Welkom en succes met je "barn find". Ben wel benieuwd naar de foto''s hoe de auto aangetroffen werd/is, en het verhaal
erachter hoe de auto daar in de schuur gekomen is :?:

12 feb 2013 19:54

WillemB schreef:Welkom en succes met je "barn find". Ben wel benieuwd naar de foto''s hoe de auto aangetroffen werd/is, en het verhaal
erachter hoe de auto daar in de schuur gekomen is :?:

Welkom Newbe.
Idd gaarne starten met showen vanuit de boerderij en niet als hij klaar is. T'is het leukste om de verbeteringen te volgen.

Succes met het project.

12 feb 2013 22:44

Heb je een AKK gedaan?? :mrgreen:

13 feb 2013 22:33

Welkom Johan,

En succes met jouw SC project.

Plaats je de voortgang onder projecten??

13 feb 2013 23:33

Mooi, weer een draadje om te volgen met heel veel foto's van noestige arbeid, welkom! :wink:
Plaats een reactie