Na enige jaren lekker meelezen stel ik mezelf nu ook maar even voor:
34-jarige auto liefhebber met een zeer beperkte Porsche geschiedenis, maar hopelijk een mooie toekomst
Huidige wagenpark is een zakelijke BMW 3 serie (F30 320D) en prive een 1 serie cabrio.
Jarenlang motor gereden, maar met de komst van de kids toch m'n racepak maar aan de wilgen gehangen. Sindsdien allerlei auto's voor erbij gehad, varierend van een Eend tot een trackday BMW 325i. Tussendoor ook een 944 type 2 gehad en was aangenaam verrast van de kwaliteit van die auto, zelfs op 20-jarige leeftijd.
Inmiddels m'n zinnen gezet op een 911, wat voor 1 staat nog niet vast. Het wordt een 3e auto die weinig km's zal maken en 's winters waarschijnlijk geschorst in de garage staat. Belangrijkste criteria (naast de prijs) zijn een redelijke km.stand, aantoonbare (liefst NL) historie, handbak, ok kleurcombi en geen afschrijvingsmonster. Opties die ik overweeg zijn een 993 C2, 996 4S, maar ook een 964 of ouder kan zomaar. Ik heb geen haast en zit in een lange orientatiefase, heb ook nog niet met de diverse modellen gereden.