Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Nieuwe Porsche fan

24 jun 2013 14:57

Hallo iedereen,

Ik ben Rogier (19 jaar) en heb sinds kort mijn eerste auto gekocht, een Porsche 924 8) . Heb hem destijds van Sylvester gekocht die hier ook op het forum zit. Al wat mooie kilometers met deze auto gemaakt en er zullen vast vele bijkomen :D.

Verder ben ik student aan de HTS Autotechniek in Arnhem, waar ik ook monteur ben bij ons motorraceteam. Verder houd ik veel van sleutelen aan zowel auto's/motoren dus lijkt het forum mij ook een mooie plek om de Porsche projecten te volgen van andere mensen hier.

Re: Nieuwe Porsche fan

24 jun 2013 15:27

Welkom, en veel plezier met je porsche.

Ohja, en echt sleutelen is lang geleden voor mij....zoals versnellingsbakken en motoren reviseren....ik hou bij luchtfilter vervangen en poetsen....

24 jun 2013 17:16

Welkom mede-924 bezitter! Heb je ook foto's van je Porsche?

24 jun 2013 17:49

Hallo Rogier,

Welkom op het forum! Het lijkt wel alsof er steeds meer jonge mensen een Porsche zien te bemachtigen :P
En gelukkig ook iemand die aan z'n eigen auto sleutelt :thumleft: (Behalve dingen als motortapeinden vervangen e.d. probeer ik ook zoveel mogelijk alles zelf te doen :) )

Maar ik mis nog iets!
Afbeelding

24 jun 2013 17:53

Welkom! Sleutelen aan een 924 is niet aan mij besteed...

Veel plezier met je aankoop. Mooie leeftijd voor een P :thumleft:

24 jun 2013 22:15

Welkom! Knap op die leeftijd al een P, doe je goed!

26 jun 2013 23:30

Gefeliciteerd jongen,
De 924 is een prachtig model, mijns inziens ondergewaardeerd en zeer betrouwbaar en roestvrij. En inderdaad 19 jaar is een mooie leeftijd om aan een Porsche te beginnen. Ik was 24 jaar toen ik mijn eerste 911-je 2.2 t Targa uit 1972 kocht. Mijn schoonvader is afgelopen zaterdag 80 jaar geworden en rijdt al 12 jaar in een 924 uit 1982, en naar volle tevredenheid!
Plaats een reactie