Een pertolhead die door de kosten in het dagelijks verkeer toch naar een diesel is gedwongen
.
Wat een Porsche kan los maken en dan vooral een 911 hoef ik hier niet te gaan uitleggen denk ik. Als kleine jongen fanatiek spaarder van model auto’s. Tot ik op één dag een witte 964 cabrio kreeg, mensen praten over passie en emotie bij de Italianen maar voor mij geld dat alleen bij het zien van een boxermotor.
Een idee ontstaat niet opeens, dat groeit. Ik ben een vervend motorrijder heerlijk door de buitenlucht dicht bij de natuur en dingen om je heen. Maar het samenzijn met vrouwlief en vooral de vakantie trips samen zijn toch onvergetelijk! Vorig jaar zijn we met een geleende sportwagen op vakantie geweest (wel is waar een 2011 SLK maar toch) en de lol die we toen hebben gehad door de alpen richting Italië waren onvergetelijk! ‘’maar je hebt ook nog een motor, je kan niet overal tegelijk van genieten’’ zit wat in. Na wikken en wegen staat de stalenros nu te koop.
Nu bestaat er voor mij maar 1 Porsche dat is die 964. Als auto liefhebber en vroeger ook beroepsmatig kan ik me tijd af en toe verdrijven met het bekijken van vraagprijzen en aanbod op occ site’s en nieuwe bolides. En wat ik daar de afgelopen tijd zie gebeuren is dat de 964 schaarser wordt en daarmee ook de prijs wordt opgevoerd. (positief)
Daarbij komt ook nog eens dat me achterbuurman vorige maand bedacht om zijn garage te koop te zetten….. moet dit zo zijn!? Een mooie binnen parkeerplaats is dus geregeld. (positief)
(ik heb de privilege nog niet om wat te plaatsen op gevraagd dus gebruik me voorstel ronde maar om er wat info bij te zetten)Ik ben opzoek naar Porsche 964 coupé 2
Kleur stelling: Grün / Silber
Interieur: Alles behalve blauw en grijs
Transmissie Handgeschakeld
Bouwjaar +/- 1990
Km +/- 100.000
Prijs +/- 30.000
Verdere opties zoals cup spiegels of velgen, airco radio enz. vind ik minder belangrijk. Auto hoeft optisch niet in een 100% conditie te zijn, zo lang die motorisch maar op atletisch niveau verkeerd.
Ik ben niet iemand die zijn zoektocht binnen een maand afgerond wil hebben, ik ben namelijk sterk van mening dat je verliefd moet worden op je bolide. Heb inmiddels Vossestein Exclusief uit Ter Aar aangeschreven om te vragen hoe zij te werk gaan, misschien hebben jullie ook nog tips voor mij, en wie weet heeft een van jullie een mooie staan waar hij afstand van wil doen, hij komt in goede handen dat beloof ik
benieuwd naar jullie tips! groet, Jasper