Vertel hier over jezelf.
21 okt 2013 11:40
Even opnieuw voorstellen. Samen met broer al enkele leuke auto's gehad en nu nog steeds in bezit van 997 4s Cabrio. Daarnaast hebben we een aantal jaren een hele mooie en fijne Ferrari 360 Spider gereden. Dit was helemaal super maar toch begin het gevoel naar Porsche weer de overhand te nemen.
En dus maar weer eens op pad geweest. Het resultaat is voor ons helemaal geweldig. We zijn overgestapt van de Ferrari naar een witte 997 GT3. Een superauto naar ons idee, die we nu enkele weken in ons bezit hebben.
Wellicht dat we volgend jaar wel weer eens ergens aansluiten met onze 2 bolides, bijv. bij de Lenterit van Leander waarbij we vele jaren geleden ook aanwezig zijn geweest.
En nu proberen foto's in te voegen!
21 okt 2013 12:33
Opnieuw welkom en gefeliciteerd met de aankoop.
21 okt 2013 12:43
Mooie wagen, maar foto's maken ons echt enthousiast
21 okt 2013 17:12
2 foto's in het album geplaatst, weet niet hoe ik ze hier moet krijgen.
21 okt 2013 17:14
Ik denk dat het deze is.
Welkom.
21 okt 2013 18:45
Stoere Audi.
Welkom.
22 okt 2013 20:41
Daar mag je wel mee komen opdagen bij de volgende lenterit
Proficiat en veel mooie kms gewenst met deze strakke GT3
22 okt 2013 23:13
Daar gaan we zeker bij zijn, met de 997 4s cabrio en de GT 3. De Audi laat ik dan maar thuis! Is ook te duur qua benzineverbruik.
22 okt 2013 23:18
Nee, zo'n GT3 is lekker zuinig!
Zo'n broer willen we trouwens allemaal wel
23 okt 2013 9:01
Hobby mag geld kosten, toch! Maar idd, die lust hem ook wel. Eigenlijk al onze auto's wel, zelf met de S6 Avant V10 en mijn broer met de Cayenne S, naast de al genoemde auto's.
Maar het klinkt wel leuk als we op pad zijn!
23 okt 2013 9:08
Mis je de Ferrari al ? Of overtreft de GT3 alles ?
23 okt 2013 18:00
Mooie kar, Congrats! Maar vanwaar die kleine nummerplaten?
23 okt 2013 19:34
Natuurlijk wordt de Ferrari wel gemist, was toch heel bijzonder. Maar het leven is keuzes maken en we hebben een super goed gevoel bij de GT3.
Maar daar hebben we nog niet veel mee gereden want deze moet nog op Nederlands kenteken komen. Komt namelijk uit Belgiƫ (wel gekocht via Porsche Oirschot). Waren dus handelskentekens, vandaar de rare maatvoering.
De paar keer dat we met de GT3 gereden hebben was dit wel heel bijzonder. Heel veel zin in volgend voorjaar.
05 jan 2016 20:55
Pfff. Lang geleden weer. Nog steeds in bezit van de GT3. Wat een geweldige auto om te rijden. Helaas nog niet bij een tocht geweest. Moeten iets actiever worden op het forum. Dat komt ook goed. We hebben nl een leuk project opgestart. Een 911 uit 1976 die een flinke opknapbeurt nodig heeft gaan we ombouwen naar iets 'singer' achtig. Maar daar komt een apart topic voor.
06 jan 2016 18:51
Wow
cool zo'n witte GT3.
(Volg ook jullie "Singer" project).
Kom anders een langs op onze Cars & Coffee in Meijel.
Gewoon dit draadje in de gaten houden:
viewtopic.php?f=16&t=44098&start=375Luyksgestel is een steenworp van Meijel.
07 jan 2016 13:50
Leuk om lezen dat mijn ex Gt3 jullie bevalt .
Om eerlijk te zijn ik had hem beter gehouden ,mis de Gt3 wel .
07 jan 2016 16:13
De Gt3 bevalt prima. Nog steeds hele grote glimlach als we daarin rondrijden. Echt geweldig. Wij zijn wel blij dat je hem destijds verkocht hebt!
En inderdaad, Meijel is niet echt ver weg. Kunnen eens kijken of we daar een keer aansluiten. Komend weekend gaat echter niet lukken. Maar we willen graag een keer met de Gt3 naar een meeting, dus komt vast wel goed.
07 jan 2016 20:16
@Grensrijder
Zo mooie GT3 geniet er van
maar dat zal wel lukken met zo'n machine schat ik
@Funny
funny schreef:Leuk om lezen dat mijn ex Gt3 jullie bevalt .
Om eerlijk te zijn ik had hem beter gehouden ,mis de Gt3 wel .
Hoi Funny, klopt het dat wij een keer samen naar duitsland geweest zijn voor dat feest op het dak van het Porsche museum?
Is er wel weer een andere Porsche in de plaats gekomen voor die mooie GT3?