04 nov 2013 23:03
04 nov 2013 23:12
05 nov 2013 1:31
05 nov 2013 15:11
05 nov 2013 16:05
05 nov 2013 16:06
05 nov 2013 21:39
06 nov 2013 9:19
06 nov 2013 11:27
06 nov 2013 14:58
thomas993 schreef:Marc succes met de zoektocht - als je cabrio rijden heerlijk vind en de 996 mooi - kun je altijd nog eens een testritje gaan maken in een 996 cabrio - zeker de MKII heeft een mooie dakconstructie icm glazen achterruit. Porsche en open rijden - best of two worlds
06 nov 2013 17:09
06 nov 2013 17:15
Johan2 schreef:996 is een hoop geld voor je waar!
06 nov 2013 17:41
06 nov 2013 22:27
06 nov 2013 23:34
07 nov 2013 0:21
07 nov 2013 18:14
10 nov 2013 16:48
10 nov 2013 17:43
Wijnand 2.7 schreef:Voor het gevoelige IMS Lager is een modificatie beschikbaar. Niet goedkoop maar dan rijd je wel zo ontspannen. Neem maar eens contact op met een goede specialist. Ik heb het laten doen.
10 nov 2013 18:22
10 nov 2013 18:30
Marc996 schreef:Wijnand 2.7 schreef:Voor het gevoelige IMS Lager is een modificatie beschikbaar. Niet goedkoop maar dan rijd je wel zo ontspannen. Neem maar eens contact op met een goede specialist. Ik heb het laten doen.
Klopt, heb ik al over gelezen. Ben van plan om ook eens bij Autoresto in Nijmegen langs te gaan.
10 nov 2013 18:49
Wijnand 2.7 schreef: Ik heb een C2 en die weegt maar 1290kg (bijna net zo veel als mijn 944 woog). Er zit enorm veel gewicht verschil tussen de modellen. Een C4 cabrio weegt enorm veel meer. En dat voel je wel.
10 nov 2013 18:51
10 nov 2013 19:08
Wijnand 2.7 schreef:Voor het gevoelige IMS Lager is een modificatie beschikbaar. Niet goedkoop maar dan rijd je wel zo ontspannen. Neem maar eens contact op met een goede specialist. Ik heb het laten doen.
10 nov 2013 19:09