Check al geruime tijd de discussies en onderwerpen op dit forum. 3,5 jaar een 996 uit 98 gehad. Het was een auto met soms technische kuren. Niet de bekende plofmotor gelukkig. Altijd strak onderhouden en heel netjes op geweest. Totdat de liefde plots over was. Dit jaar verkocht en me verbaasd over de marktwaarde. Drama... nooit meer een 996 besloot ik.
Bloed kroop echter waar het niet kon gaan en deze maand een 993 uit '94 gekocht. 140.K op de teller. Polarsilber. Airco en schuifdak en turbovelgen. Meer fratsen hoeven niet. Niet goedkoop, want kon er voor dat geld een 997 voor kopen, via marktplaats, wel een fantastische, originele, goed onderhouden en gedocumenteerde en dus eerlijke wagen. Bij Wolbert gekocht. En het moet gezegd worden: Eric en Martijn staan voor service en kwaliteit. (eric en Martijn als jullie meelezen: complimenten voor de service. Hoorde al veel goeds over Wolbert Sportcars). Zonder morren kreeg ik een jaar garantie ipv een half jaar omdat de auto eind november tot april in de stalling staat en dus niet wordt gereden.
Eerste weekend een afspraak met klant in Utrecht en besloten om de 993 mee te nemen. Einde avond kom ik in de garage en vind ik een briefje onder de autoruit. "Wat een topper!" stond op het briefje. "Heb er zelf ook een. Zwart en 49.000 km"
Dus dat is wat een 993 losmaakt in sommige Porsche-fanaten, dacht ik.
Afijn, nog een weekje rijden en dan de stalling in. Doek erover en in de lente weer genieten. Ondertussen zal ik het forum blijven volgen.
Nu de winter doorkomen in de BMW
Groet en drive safe.
Gill