Vertel hier over jezelf.
30 nov 2013 13:13
Hallo allemaal,
ik wil mij even voorstellen :
Ik kom vanuit Zuid Limburg en heb gisteren mijn 4de Porsche 944/2 BJ 86 gekocht.
Mijn voorkeur gaat naar de kleur rood.
De liefde voor deze auto is in het jaar 1990 onstaan, daar heb ik de eerste 944/2 gekocht. Sindsdien geeft het voor mij geen ander auto die mij zo bevalt hoe die is.
Ik ben nu benieuwd wat bij deze nu voor verrassingen op mij staan te wachten, twee heb ik al ondekt:
Punt 1 : de deurklink , rijderskant , werkt niet meer.
Punt 2 : de automatische airco is meer een sauna , ze gooit alleen warme lucht naar binnen.
dit kan natuurlijk daaraan liggen dat ie misschien opgevuld moet worden, heb ik nog niet naar gekeken.
Als er iemand mij een tip geven kan wat ik allemaal nog moet doen dan opvullen, zal ik het erg op prijs stellen.
Na al die jaren met dit model , was er nooit eentje erbij met airco. Dus die ervaring mis ik wel.
Graag hoor ik ook van liefhebbers vanuit de regio.....
Groetjes
30 nov 2013 16:03
MC welkom!
Ff wachten tot de rest zich zondag begint te vervelen. Dan komen de tips wel
30 nov 2013 16:14
Welkom hier MC, ook tweemaal een 944 gehad, alleen beide zonder airco
Betreffende de deurklink, die is van VW en als deze niet meer werkt is er een uiteinde van een metalen deel afgebroken, wat betekent dat je het binnenwerk moet vervangen ( let op: mijn ervaring is tot modeljaar 1986)
Veel plezier met je auto!
30 nov 2013 16:30
Binnenwerk van de deurklink is volgens mij bij de Porsche niet te vervangen, zit muurvast
Wat de warme lucht betreft , heb ik al de oorzaak gevonden. Een clipje afgebroken , dus nieuw bestellen en hopen dat het opgelost is.
Alvast bedankt voor jullie reacties......was ik niet zo snel achtergekomen !!!
30 nov 2013 16:47
Welkom MC,
Veel plezier op het forum