Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Even voorstellen en zoekende

05 jan 2014 17:42

Hallo,

Hierbij stel ik me even voor op het .
Ik heet Marcel en woon in. Beverwijk
Ik heb voor dagelijks gebruik een Audi A6 3.0 quattro, en voor de mooie dagen een Mercedes 380 SL
Nu ben ik op zoek naar een auto met hogere instap
De Cayenne vind ik in dat opzicht een hele mooie auto,( ik heb ondertussen gelezen dat er diverse zijn die de cayenne niets vinden)

Bij zaanauto in Beverwijk staat een lapis blauwe 4.5 S met volgens mij bijna alle opties die er toen waren.
Ik ben er wezen kijken en aangezien hij helemaal achter in de showroom staat heb ik toen geen proefrit kunnen maken.
Mijn vraag aan jullie forum leden is, kennen jullie deze cayenne, en wat weten jullie hier eventueel van.
http://www.zaanauto.nl/voorraad

Re: Even voorstellen en zoekende

05 jan 2014 17:49

Welkom hier! Betreffende de auto; ik ken de auto niet, maar die heeft natuurlijk een fors aantal km's erop zitten. Op de foto's ziet de auto er goed uit, maar een gedegen keuring is zeer wel aan te bevelen! De prijs klinkt acceptabel gezien de leeftijd en km-stand.

verder is de auto niet origineel Nederlands, war geen probleem is, maar wel zorgt dat de oorsprong en km-stand moeilijker te verifiëren zijn.

05 jan 2014 18:32

Allereerst welkom alhier!
Wellicht is dit wat voor je.....
Waal garage, uitstekend adres en vlak in de buurt.
http://www.waalgarage.nl/showroom/77/Po ... nne-S.html

05 jan 2014 19:34

Bedankt voor jullie antwoord en aanvulling.
Waalgarage had ik nog niet van gehoord (ik moet me schamen)
Dat is inderdaad ook een hele mooie, mijn vrouw vind de kleur lapis blauw niet zo mooi, zij heeft het liefst een antraciet of donker zilveren uitvoering. ik daar in tegen vind lapis blauw weer wel een mooie kleur, (het is maar net hoe het licht er invalt)
Ik hoop overigens dat die natte vlek onder die zwarte cayenne van de airco afvoer is
En het lijkt me geen afneembare of elektrisch inklapbare trekhaak, wel weer twee sets velgen
Plaats een reactie