Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Wannabee

22 jan 2014 13:43

Zoals gebruikelijk op fora's zal ik me hier ook even voorstellen.

De naam is Johan Vorsterman van Oijen. Alweer een tijdje een 50'er qua leeftijd.

Ik ben op dit forum terecht gekomen vanwege een zoektocht naar een cabrio. Porsche en Mercedes staan voorlopig hoog op het verlanglijstje.

Ik ben al jaren Alfist en rij momenteel met een 159 1750tbi (getuned). Het is een heerlijke auto, een echte heren auto.
Van mijn twee dochters is er inmiddels eentje het huis uit om te gaan studeren. De andere zal niet lang daarna volgen hopen wij.

Tijd dus om één van de twee familie auto's de deur uit de doen. Dat gaat dus de Alfa worden.
We, mijn geliefde vrouw en ik, willen wat vaker saampjes Europa gaan verkennen. Bij voorkeur dus in een cabrio.

De aandacht is nu even gevestigd op een Boxster of 911. Vind beiden mooi, maar moet ook naar de portomonee kijken.
Voorlopig even rondneuzen op dit forum.

Ik fotografeer ook graag auto's, werk af en toe commercieel, maar wat mij betreft blijft het in de hobby sfeer.

de enige Porsches die ik heb gefotografeerd zijn een Boxster en een 911.
Zie hier een youtube filmpje. We geven hier een automotive strobist workshop. Ik ben de 'donkere' fotograaf.

http://www.youtube.com/watch?v=dKPMnauT3d0

Groet,

Johan.

Re: Wannabee

22 jan 2014 13:53

Hi Johan leuk om te zien hoe jullie die fotoshoot doen. Vooral hoe jullie de foto's maken waarbij het lijkt alsof de auto heel snel rijdt. Welkom hier en veel plezier met de zoektocht naar de voor jullie geschikte Porsche! :drive:

22 jan 2014 14:36

Dank je Retep. De fotos die simuleren dat de auto heel hard rijdt noemen we rigshots.
Het kost even tijd om de zaak op te bouwen, maar dan heb je ook wat.

Voor Mercedes hebben we alweer een tijd geleden de SL Roadster AMG op de foto gezet.
Hier hebben we ook een filmpje van.

http://vimeo.com/41489756

Groet,

Johan.

22 jan 2014 14:53

Moet je het stuur wel rechtzetten.... :bang:

22 jan 2014 16:05

Cloaca schreef:Moet je het stuur wel rechtzetten.... :bang:

dan wordt het zo'n duizend en één foto :mrgreen:

23 jan 2014 20:52

welkom, maar een Merc of een P is wel een verschil. het gaat je dus om het 'cruisen'?

22 feb 2014 21:04

Welkom Johan. Ik heb net vandaag m'n Boxster te koop gezet. Zie topic viewtopic.php?f=10&t=40893. Is hij misschien wat voor je?

24 feb 2014 12:22

Nou wat een toeval zeg .....wilde gisteren al een berichtje in mijn topic posten ....maar ik ben sinds zaterdag de trotse eigenaar van een boxster.

Ik heb een zwarte Boxster S 3.4 uit 2007 gekocht. Volledige onderhoudshistorie bekend en nagekeken. Ik heb het geluk een kennis te hebben bij Porsche centrum Amsterdam.
Daar was de auto in onderhoud. Met veel bellen en onderhandelen heb ik voor mijn gevoel een zeer goede deal te pakken.

Over twee weekjes mag ik de boxster in ontvangst nemen.

Greetz,

Johan.
Laatst bijgewerkt door vvo op 24 feb 2014 12:28, in totaal 1 keer bewerkt.

24 feb 2014 12:25

gefeliciteerd man. Mooie mijlpaal! Geniet ervan.

24 feb 2014 12:27

horn schreef:gefeliciteerd man. Mooie mijlpaal! Geniet ervan.

Dank je ...voorpret was al geweldig ...nu 2 weekjes wachten. Maar geen lange weekjes....lekker dingetjes uitzoeken en bekijken.

Weet iemand toevallig wat het chrono pakket heeft gekost in 2007? Of weet iemand waar ik folders kan vinden uit die tijd?

24 feb 2014 15:38

van harte met het nieuwe speeltje!

En die twee weekjes zijn lang hoor.......

24 feb 2014 20:37

dat is snel! enjoy the waiting :wink:

24 feb 2014 21:37

Voor folders check auto-brochures.com

Staat nagenoeg alles op in PDF

24 feb 2014 22:55

Dank je wel voor de link tbv brochures.

Hier nog ff snel foto's met een telefoon gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Greetz,

Johan.

06 maart 2014 11:09

Nog 2 nachtjes slapen ..... :cheers:

Dan mag ik eindelijk de Porsche gaan ophalen.

06 maart 2014 11:22

Gefeliciteerd!!!
Dat worden 2 lange nachtjes!!!
:mrgreen: :thumleft:

06 maart 2014 14:18

Je weet gelukkig wel waarom je de slaap niet kan pakken. EN! het wordt geweldig weer dit weekeinde. Dus ik hoop dat je ook tijd hebt om te gaan genieten. Veel plezier met je aanschaf.

09 maart 2014 11:44

Wat een feest :cheers:

Teveel om op te noemen .....first ride, oudste dochter mee :)
Plaatje zegt genoeg.

Afbeelding

09 maart 2014 21:26

Congrats, mooie auto! En dat moet echt f-a-n-t-a-s-t-i-s-c-h rijden!
Plaats een reactie