Vertel hier over jezelf.
09 feb 2014 14:24
Ja eindelijk is het dan zover, in september had ik jullie meningen al gevraagd en aankoop adviezen, maar het is gelukt hoor.
Ondertussen heel veel modellen / uitvoeringen gezien, voor mijn gevoel heb ik de juiste nu gevonden.
Ik weet inmiddels ook dat er een heleboel tegenstanders onder de PF leden zitten van U.S. modellen,desondanks is het toch een ingevoerde 3,2 Targa carrera uit 88 geworden van Classic Masters.
Waarom juist deze ?
Keiharde auto, late G model, gereviseerde motor, en hij staat nu bij de spuiter ( in NL) voor een nieuw laklaagje (oude was verweerd)
Foto's (tot nu toe) staan in mijn album.
Ik zal in ieder geval bij verschillende Porsche meetings of evenementen present zijn, vanaf volgende maand.
Tot dan.
Gr.,
Leo
09 feb 2014 14:34
Van harte mooie wagen.
Net zoveel tegenstanders als voorstanders.
Men streeft hier vaak naar het perfecte en uit dat. Zegt niets over wat jij mooi vind.
En........... PERFECTIE IS HET GEVAAR VAN ALLES DAT GOED IS!!!!!!!!!!!!
Veel plezier met jouw mooie Porsche gewenst!!!!!!!!!!
09 feb 2014 17:10
Heel veel plezier met je Porsche en laat je vooral niet leiden door de mening van het forum hier betreffende afkomst en model van een auto, maak je eigen keuze wat je in elk geval gedaan hebt . Doe je eigen ding en geniet vooral van het rijden !
De tunneltjes tocht komt er weer aan
!
09 feb 2014 17:48
Mooie 3.2 in een mooie kleur. Goed bouwjaar ook. Veel rijplezier!
09 feb 2014 18:44
Hoi Leo,
Proficiat met de Targa, we zien je graag op de meetingen, veel
plezier ermee.
09 feb 2014 19:10
Veel rijplezier ermee!
09 feb 2014 19:39
Van harte!! En ja, wat de afkomst betreft, ik heb inmiddels mijn tweede Porsche via Duitsland (daar komen ze tenslotte allemaal vandaan) uit Californie. En tot volle tevredenheid. Ik heb nooit bewust gezocht naar een Porsche "uit de VS" , maar het kwam toevallig zo uit. Er zijn ook nogal wat voordelen aan verbonden, maar dit dan terzijde.
Veel rijplezier!!!
09 feb 2014 21:58
Niets mis met een usa Porsche.
Gefeliciteerd en have fun
10 feb 2014 19:50
Voorjaar komt eraan!
Geniet van je mooie bolide
10 feb 2014 23:42
hello
succes ermee, heb bij masters nl er ook eentje gekocht verleden jaar,
perfecte auto ! zeer content
grt
janus 911
11 feb 2014 0:13
Ha Leo, welkom en gefeliciteerd. Wat voor kleur is dit?
Mijn 964 is USA doet het net zo goed als mijn 3.2 (dld)
11 feb 2014 8:55
Bedankt allemaal voor jullie leuke berichtjes.
Foto's van na het spuiten volgen a.s. weekend, volgende week gaat hij naar de RDW.
En ik hoop jullie te ontmoeten op komende meetings.
Gr.,
Leo
28 feb 2014 15:26
Hoi Leon, zijn er al foto´s van de gespoten 3.2
28 feb 2014 17:52
Neeeeee, vorige week de auto opgehaald en in alle euforie helemaal vergeten mooie foto's te maken ondanks dat het een mooie zonnige middag was. Stom, stom, stom.
Misschien morgen als het weer het toelaat.
Ik hou jullie op de hoogte.