Goeiemiddag allen,
Ik ben Porscheliefhebber uit Antwerpen en heb jaren 997 2S gehad als dagelijkse wagen.
Wegens fiscale redenen ben ik overgestapt naar andere wagen maar de liefde voor Porsche is te groot vandaar:
Porsche 911T targa 2.4
Heb de wagen net aangeschaft en meteen enkele vragen voor de experten hier op het forum:
Chassis is 911251**** Hetgeen me wel verwonderd is dat mijn 5de cijfer een 5 is en geen 1.
na wat opzoekwerk (
http://stuttcars.com/technical/vin-decoder/) zegt dat 911 T/E van 1972 - 1973 code 1 hebben en niet 5.
Code 5 geeft dan wel aan dat het om 911T/V gaat maar zonder jaar vermelding.
Iemand die dit kan verklaren ?
Ben van plan om spiegels, koplampringen en bumpers en motorkap te veranderen en zo de wagen terug naar originele staat te brengen, iemand deze stukken op voorraad of goed adres hiervoor ?
Omdat de wagen verbreed is achteraan en reeds de RS bumpers heeft zou ik misschien ook opteren om hiervoor ook nog de duck tail aan te schaffen, is deze nog te vinden ? Op deze manier kan ik dan met wat simpel vijswerk de wagen steeds veranderen van look (of origineel '72T of look RS '73).
De RS bumpers en whaletail zijn allen origineel geleverd (alsook de Fuchs) van bij Porsche (Is te zien op de Fahrzeugbrief: code 91150501125 en 93051201000.) Iemand een idee van de waarde van deze stukken vandaag ?
Alvast bedankt voor jullie expertise !
Mvg.
Bert.