Er zijn weer wat updates te vermelden. De eerste en tevens gelijk zeer geslaagde upgrade betreft de Carnewal GT exhaust aanpassing. Alweer een paar maandjes terug naar Belgie gereden en daar supergoed ontvangen met een dito eindresultaat voor hetgeen ik daar kwam. Heerlijke sound, niet hinderlijk resonerend of wat dan ook.
Verder de harde en ietwat gecupte voorbanden vervangen voor nieuwe Bridgestones. Inmiddels liggen ook de nieuwe achterbanden te wachten op montage. Morgen gaan de 4 velgen naar de poedercoater, om geheel nieuw gestraald en gecoat te worden. Het randje stoeprandschade stoort me teveel, ondanks dat de velgen verder nog keurig zijn.
Verder ben ik de afgelopen weken bezig met het aanpassen van een 4S/T voorbumper. Ik vind de look van deze bumper t.o.v. de standaard bumper zo veel beter, dat ik het voor lief neem dat ie er eigenlijk niet op hoort. Gelukkig zijn er ook small bodies org. geleverd met deze bumper, dus ik hou het maar even op de 40th ann. Editie-look
Ik kon een tijdje geleden voor weinig geld een org. turbo bumper kopen met de dure roosters en onderlip erbij. Na wat speurwerk op diverse internationale fora, ben ik aan de slag gegaan. Aanpassen roosters, uiteraard de bumper laten spuiten en nu bezig met de laatste details. Gelijk ook de radiateurs goed schoongemaakt, alles was er toch af. Ik zal wat foto's plaatsen van deze bumperupgrade.
Ik breng de P over een maand of 2 trouwens naar vd. Gugten voor het IMS lager, beurt en apk. Heb ook een nieuw vliegwiel nodig, gelijk ook de krukaskeerring etc. maar meepakken alles is dan toch open.
Om de historie verder compleet te maken had ik met Porsche Groningen contact gezocht en hen gevraagd om uitdraaien van gepleegd onderhoud toen de P daar in onderhoud was. Kreeg heel snel en keurig antwoord en direct bijlages met uitgevoerd onderhoud (uiteraard geanonimiseerd), mooie toevoeging aan het geheel natuurlijk.....
Foto's bumper volgen......