Beste leden,
Mijn naam is Ernst Jan, woon in Heerde (net onder Zwolle) en ben 26 jaren oud. Ik werk fulltime in de ICT en doe daarnaast een deeltijdstudie in de avonduren.
Na een flinke tijd van verlangen heb ik vorige week mijn eerste Porsche gekocht. Het betreft een Boxster 986 2.7 uit 2002. De auto is geleverd in Duitsland en is door de vorige eigenaar geïmporteerd.
Mijn liefde voor Porsche komt voort uit het feit dat ik de Boxster (987) van mijn werkgever schoonmaak en poets. Tijdens deze dagen werd ik keer op keer verliefd op het geluid, de power en het cabrio rijden. Ik baalde elke keer weer als ik de auto terug bracht. Destijds had ik als dagelijkse auto een rode Mini uit 1989. Deze staat nu in de stalling. Ik besloot een cabrio te kopen en kwam uit bij een Fiat Barchetta. Deze cabrio heb ik een half jaar gehad en heb vervolgens een Peugeot 206cc gekocht. Ik heb aan beide auto's verschrikkelijk veel plezier beleefd, maar het bleef toch kriebelen.
Afgelopen zaterdag was het dan zover! 'S morgens werd mijn Peugeot opgehaald en 's middags ben ik bij de Boxster wezen kijken. Deze was van de vader van een vriend van me. Ik heb een aantal maanden verschillende Boxsters bekeken, maar deze moest het worden.
Tijdens en voor mijn zoektocht bezocht ik dit forum ook regelmatig. Het voor zowel eigenaar als liefhebber een prachtige ontmoetingsplek.
Bijgaand nog een aantal foto's welke ik vanochtend van de auto heb gemaakt. Ik hoop op een prachtige tijd met deze auto en leuke berichten op dit forum.