Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Eigenlijk zoek ik een (4)S ...

16 mei 2014 19:25

... maar dat zal wel niet lukken met mijn budget.
Gisteren reed er een mooie S voorbij in Brescia. En ondanks al het aanwezige moois viel die mij toch weer gelijk op. Ik ben al jaren gek van Porsche. Ik vind alle modellen bijzonder qua looks en techniek maar vooral de 993. Verlaagd, dikke kont en techniek die voortkomt uit jaren van ontwikkeling. Al in verschillende Porsche modellen gereden, ook in een 993 maar dat was een automaat. Ik heb liever een handbak. Mijn vrouw zegt voor de S te gaan dus nog ff doorsparen. Mijn beide volwassen kinderen zeggen gewoon de beste 993 kopen die je kan betalen en nu rijden. Ga iig nu de zoektocht starten en wie weet waarmee ik binnenkort in de Randstad rond ga rijden.

Grt.
Johan

Re: Eigenlijk zoek ik een (4)S ...

16 mei 2014 19:29

Wat is je budget dan?

16 mei 2014 19:40

Max 40k als ik nog voldoende achter de hand wil houden. Ik maak wel een apart topic aan met de zoekdetails.

16 mei 2014 19:41

Blijven kijken en je voelt vanzelf wanneer je degene hebt gevonden die het moet worden. Net als bij vrouwen eigenlijk, alleen doet een P wel wat je wil

16 mei 2014 19:42

Veel S voor weinig,

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/pors ... gqEkiq7o1g

Mij persoonlijk zal het worst wezen dat het geen "echte is" maar de keuze is aan jou.

lees ook eens het Topic van porschefabian, super mooi project.

16 mei 2014 19:58

mbembe schreef:Net als bij vrouwen eigenlijk, alleen doet een P wel wat je wil

De mijne is heel meegaand. Behalve bij extra gas in de bocht. "Moet dat nou ...". Verder erg mee getroffen.

16 mei 2014 20:05

Chelsea, ga wel uit van origineel maar ben ook praktisch. Dus zal een goede auto binnen het budget niet per se laten staan omdat ie niet volledig origineel is. Had me wel ook voorgenomen geen turbo aan te schaffen vanwege duurdere onderhoud.

16 mei 2014 20:28

chelsea schreef:Veel S voor weinig,

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/pors ... gqEkiq7o1g

Mij persoonlijk zal het worst wezen dat het geen "echte is" maar de keuze is aan jou.

lees ook eens het Topic van porschefabian, super mooi project.

dank je voor compliment, :res:, alleen met 40k vraag ik me af of ik het red.. :bang: 993 onderdelen zijn niet goedkoop... .
maar in mijn ogen het beste van vel werelden..

Met 40K moet de topicstarter best een erg nette 993 kunnen vinden.. enkel een echte S..??
is op het randje...

16 mei 2014 21:55

Project als van Porschefabian lijkt me geweldig om te doen. Alleen is voor mij geen peanuts. De kennis en ervaring niet. Als ik de middelen had zou ik er wel aan willen beginnen maar zelfs dat.

16 mei 2014 21:57

Wil er eigenlijk mee zeggen dat een niet originele ook super netjes/goed kan zijn.

16 mei 2014 22:02

porschefabian schreef:Met 40K moet de topicstarter best een erg nette 993 kunnen vinden.. enkel een echte S..??
is op het randje...

Porschefabian, met nette bedoel je de km stand?

16 mei 2014 22:10

nee hoor, heeft niks met de km stand te maken.
Voor 40 k in euros kun je een nette goede 993 vinden..
maar een echte S zal een zware zoektocht worden...
dus hoe belangriijk is de "brede" look voor jou.

16 mei 2014 22:11

ooit gedacht aan een veel nieuwere S die wel (bijna) binnen je budget valt? :salut:

16 mei 2014 22:26

porschefabian schreef:... maar een echte S zal een zware zoektocht worden...
dus hoe belangriijk is de "brede" look voor jou.

Das een goeie. Wil wel voor een echte S gaan maar als qua geld niet haalbaar dan moet blijken of ik geduld heb. Een standaard met uitgebouwde kont neem ik ook serieus. Verlagen kan ik altijd nog (laten doen).

16 mei 2014 22:30

horn schreef:ooit gedacht aan een veel nieuwere S die wel (bijna) binnen je budget valt? :salut:

Dat maakt de keuze niet makkelijker. Heb er wel aan gedacht maar nee, zonder iets af te doen aan deze 997, ik moet gaan voor wat ik het mooiste vind.

16 mei 2014 22:34

Heb ik het goed gelezen/begrepen dat ik eerst de nodige berichten moet hebben geplaatst voordat ik een nieuw bericht kan aanmaken onder Porsche occassions gevraagd?

16 mei 2014 22:35

klopt, maar je bent al lekker op weg :wink:
Succes met zoeken!

16 mei 2014 22:37

En hoe lang is die weg?

16 mei 2014 22:39

Dat weten alleen de mods... :idea:
(maar ik gok een post of 15-20)

16 mei 2014 22:53

onderzoekt alles en behoudt het goede.... :idea: :wink:

16 mei 2014 23:02

Johanpnnt schreef:En hoe lang is die weg?
Daar ben je al :mrgreen:

16 mei 2014 23:17

Dit is trouwens een mooie koop. klikhierop Afbeelding Heb je meteen een goeie te pakken :wink:

16 mei 2014 23:28

Alhoewel niet helemaal mijn voorkeur, wel interessant. De beschrijving lezend kan het een goeie zijn.

17 mei 2014 6:32

Formulid MKone heeft deze Porsche uit Belgie ook eens in real live bekeken, nadat hij mijn auto voor de 1ste x had bekeken.
Uiteindelijk heeft hij toch voor de mijne gekozen.
Kwam wellicht ook doordat zijn sterke voorkeur naar een zwarte 993 uitging en de verzorgdheid van mijn interieur.

Wellicht hij je meer over deze auto zeggen evt. via PB?!

17 mei 2014 18:17

Ik zal hem ook contacten.
Thx.
Plaats een reactie