Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Voorstellen Peter van Keulen

13 jul 2014 9:37

Hoi!

Mijn naam is dus Peter van Keulen. ik ben 44 en ik kom uit het Oosten van land. Nijverdal om precies te zijn. Ik heb me op het Porsche Forum aangemeld omdat ik een passie heb voor onderhoud, reparatie en restauratie van de modellen 356 en 911. Van begin jaren '50 tot eind jaren '70.

Ik heb vanaf mijn 20e veel gesleuteld aan verschillende merken oldtimers. Nu mijn 911 S targa uit 1977 voor 90% klaar is, is Porsche toch wel uitgegroeid tot mijn meest favoriete merk. Omdat ik de techniek beter vind dan vele andere merken. Omdat je bij een Porsche overal redelijk goed bij kunt ( :lol: ) maar vooral omdat het een geweldige rijders auto is met goede rij eigenschappen en de juiste uitstraling!

Groeten,

Peter

Re: Voorstellen Peter van Keulen

13 jul 2014 10:06

Welkom Peter,

Graag veel foto's van je projecten, zijn we hier dol op.
(sluikreclame en ongegeneerde zelfpromotie echter minder, pas daar voor op)

13 jul 2014 10:47

Welkom Peter!

Na zo'n introductie ben je het ons wel verschuldigd om ons te bombarderen met foto's....
En veel technische inbreng voor de mensen die zelf aan projecten werken....

ps. Nijverdal ===> mooie kartbaan!!!

13 jul 2014 11:46

Welkom Peter!

13 jul 2014 13:46

Peter, welkom hier.

13 jul 2014 13:55

Uiteraard welkom en hoop niet dat het blijft bij 1 topic met reclame. Maar dat we vaak je technische kennis op dit mooie forum mogen misbruiken. :thumleft:

15 jul 2014 23:05

Bedankt voor het warme welkom!

Ik ga zeker mijn best doen hier een goede aanvulling te geven! De URL staat al in mijn faviorieten!

Iedereen alvast een fijne vakantie :D

15 jul 2014 23:37

Welkom Peter, veel :drive: plezier zo dadelijk met je 911S en aan en op dit forum :salut:

23 jul 2014 13:15

Welkom Peter , altijd fijn om techniche kennis te delen.
Plaats een reactie