Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Voorstellen

27 jul 2014 10:31

Gisteren een Porsche Cayenne mk1 gekocht. Ik heb al een 944S uit 1986 en een 911 2.7S uit 1975 gehad en gerenoveerd maar na deze laatste in de vangrail gezet te hebben ben ik over gegaan op Range Rovers.
Het werd tijd om mijn huidige RR in te ruilen en zag bij een autohandelaar, naast een RR, een Cayenne 4.5S staan. Het was echt lastig om een keuze te maken maar mijn zoon (9 jaar) vond dat ik maar weer eens een Porsche moest kopen.
En na wikken en wegen voor de Cayenne gegaan. De Cayenne rijdt heerlijk, snel, soepel en wat een wegligging voor z'n auto. Tot de laatste beurt onderhouden door Porsche centrum in Twente. Heerlijk, en gevaarlijk...
Verder ben ik een Porsche & Range Rover fanaat, 2 uitersten en beide uniek in zijn soort.

Re: Voorstellen

28 jul 2014 7:54

Welkom hier.
Veel plezier met de wagen....

:thumleft:

28 jul 2014 8:37

Welkom!
heb je al foto's ook?

28 jul 2014 17:06

rcs21080 schreef:Verder ben ik een Porsche & Range Rover fanaat, 2 uitersten en beide uniek in zijn soort.

Welkom. Ik ook. Heb beide momenteel niet, maar er gaat zeker nog een keer een RR Classic komen en op zeker ook wel weer een keer een Porsche. Geniet van je KN. Is er een reden om zo'n slagschip te kopen of gewoon zo maar :wink:

28 jul 2014 20:51

Welkom, al wat leuke P's gehad!

28 jul 2014 21:58

Dank jullie allemaal.

Ik heb idd een aantal mooie Porsches gehad, fantastische machines.

Zoals gezegd zijn Porsches en Range Rovers extremen in zijn soort en de Cayenne overtreft wel mijn verwachtingen. Er zit geen ratio achter, puur emotie.

Foto's volgen.

30 jul 2014 9:42

Welkom!!!!!!!!
Twente? :mrgreen:

21 aug 2014 0:29

Een paar foto's; alle foto's die ik wil delen staan op https://onedrive.live.com/redir?resid=D29F7BD9B6E23BCF%21105.

Daarnaast een paar foto's die op het forum staan.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

21 aug 2014 7:49

RR en Porsche zijn ook uitersten qua kwaliteit....
Succes, mooie auto... :thumleft:

21 aug 2014 8:04

Als in: de ene is kwalitatief beter dan de andere of ze zijn alle 2 kwalitatief super goed?!?!?!?

21 aug 2014 8:49

Uitersten.... ik heb circa 8 verschillende Land Rovers gehad en ben niet heel erg te spreken over de Engelse kwaliteit ervan.... de kwalitiet van Porsche daarentegen heb ik heel hoog zitten.... (met uitzondering van een aantal modellen)....

21 aug 2014 20:50

Ik heb verschillende Range Rovers gehad maar geen enkele is zonder alarm. De laatste had er 'maar' 1 en dat is redelijk uniek. Kwaliteit en betrouwbaarheid is per definitie een Porsche het beste wat er te koop is; een engelse auto per definitie niet. Maar een range rover is uniek in zowel weg als offroad rijden; vorstelijk gewoon.

Ik heb nu, na 1 maand, ca 5000km afgelegd (vakantie Noorwegen) en ben heel blij dat ik deze P955S had en niet een Range Rover. Wat rijdt dat heerlijk, en met de lage gearing ben ik gekomen waar ik wou komen :lol:
Plaats een reactie