10 aug 2014 0:00
10 aug 2014 0:56
10 aug 2014 8:58
10 aug 2014 10:42
10 aug 2014 14:23
10 aug 2014 14:45
10 aug 2014 14:49
10 aug 2014 17:31
10 aug 2014 19:44
10 aug 2014 20:03
caelin schreef:Cayman S is overigens écht 'n wereld auto.
10 aug 2014 21:57
11 aug 2014 20:43
12 aug 2014 10:14
12 aug 2014 10:33
12 aug 2014 16:21
12 aug 2014 21:25
Master Ken schreef:Zacht prijsje en nette km-stand
http://link.marktplaats.nl/m836284480
12 aug 2014 21:29
caelin schreef:Die gele; dat gt3 pakket kon je er bij bestellen. Kan dus best een AF fabriek zijn. Past wel bij 'n gele cayman die details in het interieur zijn ook leuk; zeker voor de sportieve hobby spielerei
sport chrono had ik ook niet; op een handbak voegt dat vrij weinig toe als je het mij vraagt. De gas respons van 'n cayman is al behoorlijk aan/uit zelfs zonder dat die nog aggressiever wordt van de SC. Klokje met de timer gebruik je alleen om die op 9:87 te krijgen
De uitlaat is overigens niet de originele PSE of er moet een andere eindpijp op gezet zijn.
Als ik dan die Cayman vergelijk met de turbo die Master Ken linked dan zie je toch wel het leeftijds verschil (vind ik). Vooral ook van binnen en daar zit je toch het merendeel van de tijd tegenaan te kijken hé!
p.s. gele gordels zijn voor échte liefhebbers....
12 aug 2014 21:41
12 aug 2014 22:03
12 aug 2014 22:21
Johannvb schreef:Ik vind de sprong tussen 3.2, 964, 996 Turbo en Cayman S best groot. Allemaal heel erg verschillende autos. Waar wordt je blij van? Vermogen, wegligging, klassiekers?
12 aug 2014 22:22
Michiel911 schreef:Die gele (met GT3 pakket) is verkocht dus dat maakt de keuze wellicht makkelijker.
12 aug 2014 23:48
13 aug 2014 8:47
13 aug 2014 9:44
13 aug 2014 9:45