A-Line schreef:Welkom,
Dat zijn nog eens stappen van de ene P naar een andere P.
Wat andere letters achter de P en een mooi stukje meer P
k's Alvast veel plezier gewenst met je Cayman
Lol! Zo had ik het nog niet bekeken.
Het is een verdrievoudiging van mijn Pk's
Helaas is het deze Porsche Cayman niet geworden. Volgens Porsche Amsterdam was er EUR 6.000,- aan direct onderhoud nodig (onder meer remschijven onder minimum, oliekoeler die lekte, achterbanden die onder het minimum waren, remklauw die hard geluid maakte en vervangen moest worden, bijrijdersstoel die loszat (vervangen frame ervan). De verkoper werd boos en vond het maar onzin, maar hij wilde niet naar de garagewerkplaats waar de auto nog op de brug stond om het per item samen te bespreken. Die reactie vond ik veelzeggend. Tevens flikkerde scherm PCM systeem waardoor ze schatten dat ik binnen 1 jaar nog additioneel 2000 t/m 5000 ex BTW kwijt was (afhankelijk van of ze tweedehandssysteem konden vinden of nieuw moesten aanschaffen).
Verder was de verkoper ronduit star en wilde überhaupt niet onderhandelen over de verkoopprijs, ook nadat hij met deze 6K geconfronteerd werd die direct vervangen moest worden. Tja, dan houdt het op voor deze auto. Maar ik heb absoluut geen haast en de voorpret wordt maar even verlengd.
Denk dat ik hier op dit forum erg veel ga leren! Ben echt een newbie op autogebied, maar nu ik mijn passie toelaat en uiteindelijk toch wel een Porsche koop wil ik er ook alles van leren. Een soort van nieuwe wereld die voor mij opengaat.
Laatst bijgewerkt door
Dirk1976 op 08 sep 2014 23:29, in totaal 1 keer bewerkt.