Goedenmorgen Porsche fans,
Tijd voor mijn introductie op het Porsche forum.
Ook in mijn geval kun je spreken van het zijn van Porsche fanaat van kindsaf!
Vroeger als jochie had ik op mijn kamer een prachtige foto hangen van een Porsche 911, in de kleur (gif)groen.
Die foto had ik geknipt uit de originele brochure van Porsche; dit moet geweest zijn in/omstreeks 1969.
Ik heb er altijd van gedroomd om ooit zelf een Porsche te bezitten.
Helaas is het daar tot dusver niet van gekomen (het leven is nu eenmaal keuzes maken).
Toen ik 50 jaar werd kreeg ik als cadeau de Bleekemolen experience aangeboden op het circuit te Zandvoort, inclusief 4 ronden in een gloednieuwe witte Porsche 911.
Een fantastische ervaring was dat (ik kreeg via de intercom van de leider de opdracht om op te schakelen naar 3 en dan het hele circuit in z'n 3 te rijden! Jullie zullen begrijpen dat ik mij niet aan die opdracht heb gehouden, bovendien liet ik, als laatste Porsche in de rij, in de voorlaatste ronde een tactisch gat vallen, en trok de Porsche op het rechte eind in Zandvoort door tot zo'n 190 km in de 5e versnelling. Kicken!).
Nu word ik binnenkort (al weer) 60, komt zo langzamerhand mijn pensionering in zicht, en ben ik van plan om in de loop van volgend jaar alsnog mijn droom te verwezenlijken.
Omdat mijn voorkeur uitgaat naar een cabrio, en mijn budget beperkt zal zijn (meer dan € 15.000,-- ga ik niet uitgeven), kom ik terecht bij mijn keuze voor de Boxster.
Bedoeling: Type 986, bouwjaar tussen 1998 en 2001, 2.7 of 2.5 liter motor.
Wat mij betreft een prachtig vooruitzicht.
Omdat ik ruim de tijd ga nemen voor het kiezen van de JUISTE auto (het aanbod van gebruikte Boxsters is ruim, maar ik wil per se een goede koop maken, en wil dan ook het liefst volgend jaar een Porsche overnemen van een echte liefhebber die de auto niet heeft afgetrapt maar er met zorg in heeft gereden, kortom: ik ga op zoek naar misschien wel een speld in een hooiberg ....?!) heb ik nu al ontzettend veel voorpret.
Met vriendelijke groet,
CaseyB
Groningen
Laatst bijgewerkt door
CaseyB op 19 dec 2014 9:40, in totaal 2 keer bewerkt.