Hallo lezers
Ik ben dus de nieuweling en trotse bezitter van een Porsche 964 cabrio met tip (bj. 1991). Ik heb hem vers uit de States en wil hem natuurlijk aanpassen (nederlandse specs).
De 964 heeft weinig mijlen gelopen en ik kan geen spatje (nog niet het minste) roest vinden. Het kofferruim lacht je aan om het zo maar eens te zeggen en, nee niet overgespoten. Alle bouten moeren en overige onderdelen zien er spik en span uit. Dit geldt zowel voor de onderkant, als ook het interieur. Rijden doet hij geweldig. Inmiddels heb ik wel al een originele cupuitlaat gemonteerd. "When schon, den schon". Mooie sound (kippenvel). Ook de motor is droog (het forum lezende heb ik begrepen dat dit nog wel eens anders kan zijn).
Op de 964 zijn nu smoke zijknipperlichten gemonteerd en ik zou die graag willen ruilen voor witte exemplaren. Laat maar iets weten. Verder heb ik nog een aantal zaken in de aanbieding, maar dat later.
De auto is uitgerust met een originele turbo spoiler. Via Ebay een complete achterklep gekocht met uitklapbare spoiler. Momenteel in de spuitlak, aflakken en binnenkort monteren. De oude klep met spoiler gaat wellicht naar mijn zoon, als decoratie op zijn slaapkamer. Je moet het virus wel doorgeven
Gelet op de stijgende prijzen, ben ik blij dat ik nog een betaalbare heb gevonden.
Groet