Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

even voorstellen Porsche 964

20 okt 2014 13:56

Hallo lezers

Ik ben dus de nieuweling en trotse bezitter van een Porsche 964 cabrio met tip (bj. 1991). Ik heb hem vers uit de States en wil hem natuurlijk aanpassen (nederlandse specs).
De 964 heeft weinig mijlen gelopen en ik kan geen spatje (nog niet het minste) roest vinden. Het kofferruim lacht je aan om het zo maar eens te zeggen en, nee niet overgespoten. Alle bouten moeren en overige onderdelen zien er spik en span uit. Dit geldt zowel voor de onderkant, als ook het interieur. Rijden doet hij geweldig. Inmiddels heb ik wel al een originele cupuitlaat gemonteerd. "When schon, den schon". Mooie sound (kippenvel). Ook de motor is droog (het forum lezende heb ik begrepen dat dit nog wel eens anders kan zijn).
Op de 964 zijn nu smoke zijknipperlichten gemonteerd en ik zou die graag willen ruilen voor witte exemplaren. Laat maar iets weten. Verder heb ik nog een aantal zaken in de aanbieding, maar dat later.
De auto is uitgerust met een originele turbo spoiler. Via Ebay een complete achterklep gekocht met uitklapbare spoiler. Momenteel in de spuitlak, aflakken en binnenkort monteren. De oude klep met spoiler gaat wellicht naar mijn zoon, als decoratie op zijn slaapkamer. Je moet het virus wel doorgeven :D :D
Gelet op de stijgende prijzen, ben ik blij dat ik nog een betaalbare heb gevonden.
Groet :drive:

Re: even voorstellen Porsche 964

20 okt 2014 14:00

Welkom!
Mooie keuze.
Zijn er al foto's.......?

20 okt 2014 14:23

Gefeliciteerd!!
Klinkt als een goede aankoop!
:thumleft:

20 okt 2014 14:50

zijknipperlicht op een US? Of bedoel je de lichten in je bumper? Weet niet welke kleur je hebt, maar als je die lichten bedoelt, zou ik ook zeker de originele oranje overwegen...

Welkom, foto's en plezier!

20 okt 2014 14:52

"Wenn schon, denn schon" .....bij mij ook zo gegaan. Ook de mijne komt uit de VS, ook uit 1991 en ook cup uitlaat laten monteren :) Heb je iets met de bumpers gedaan of laat je die "Amerikaans."?
Ja, het plaatsen van een "originele Turbo Spoiler" in plaats van de organieke spoiler is echt een kwestie van smaak.
Wat bedoel je met die smoke zijknipper lichten? De Amerikaanse uitvoering heeft helemaal geen zijknippers. Ik denk er zelf over om die alsnog te laten plaatsen. Zijn die normaal gesproken wit of oranje?
Overigens, van harte gelukgewenst met je nieuwe aanwinst en welkom natuurlijk op dit Forum.
(Ik zie, dat Horn mij net voor was......oranje dus :) )

20 okt 2014 15:01

Die zijn standaard rechthoekig oranje. Volgens mij hetzelfde als op de Golf zaten destijds. Zijn in alle kleuren te koop. Ik zette er altijd ovale op, vond ik persoonlijk mooier. Ken overigens ook velen die dat niet vonden :lol:

Wat ik standaard deed bij mijn 964's als het er niet op zat: 993 RS stuur, ovale zijknippers, 993 handgrepen, cuprohr. Ach, is allemaal persoonlijk.

20 okt 2014 15:03

Welkom.
Oranje zijknippers.
Afbeelding

20 okt 2014 16:29

Welkom. Ik heb misschien wel interesse in de smoke-knipperlichten in ruil voor witte maar dit is afhankelijk van hoe de smoked knippers van jouw er uit zien.

20 okt 2014 16:49

Je was me net voor.... ;)

En welkom natuurlijk! Geniet vd 964!

20 okt 2014 17:32

Welkom en ben benieuwd hoe jouw Porsche er uitziet :mrgreen:

20 okt 2014 17:37

Welkom. Goede keuze 964 cabrio. Gaat nooit vervelen.
Laat ff wat foto's zien.

20 okt 2014 18:38

Welkom en veel plezier met de aanwinst.

20 okt 2014 19:40

Welkom met je 964 uit de US.
Ben benieuwd wanneer we de foto zien.

21 okt 2014 7:53

Bedankt voor alle berichten :D
Gisteren is de auto getaxeerd en ben ik zelf ook iets wijzer geworden. Ik had het eerder over een turbo spoiler, maar de benaming is een originele whale tail.
Nu had ik eerder al foto's willen toevoegen. (plak en knip) maar dit lukte mij niet. Hoe je foto's op dit forum moet uploaden, daar ben ik nog niet achter :oops:
(Wouter) excuses maar foto knipperlichten, zie Marktplaats, advertentienr. 860206386. Er staan overigens ook nog twee andere advertenties van velgen en een audio systeem.
Ik heb gisteren CUP 1 velgen gekocht en verwacht ze deze week er onder te kunnen plaatsen. En ja de auto staat nog iets te hoog op zijn pootjes. Dat gaat uiteraard iets naar beneden.
Overigens taxatie was wel positief schrikken :shock: Gelukkig zit er een alarm op.

21 okt 2014 8:01

Ik vergat nog bijna Jan te beantwoorden.
Ja hoor er komt ook een Europese bumper op (middelste deel).
Koplampen moeten ook nog aangepast naar ik meen.

21 okt 2014 8:07

Welkom en foto's plaatsen doe je zo...........succes :wink:

21 okt 2014 9:24

Ah zie in je advertentie dat het om de knippers in de schermen gaat; die zoek ik niet.....come to think of it, horen die wel op een US versie?
Plaats een reactie