05 nov 2014 22:32
05 nov 2014 22:54
05 nov 2014 23:00
05 nov 2014 23:03
05 nov 2014 23:27
05 nov 2014 23:29
05 nov 2014 23:49
05 nov 2014 23:50
06 nov 2014 12:46
06 nov 2014 13:19
06 nov 2014 13:53
ewp964c2 schreef:Ben zelf zes maanden op zoek geweest naar een nette, waar je op moet letten;
-Europese wagen, dus geen jappen en amerikanen bij italianen is vragen om moeilijkheden
-normaal ga je voor een carrera 2 handbak, want een 4 is voor kappers, maar bij een Targa net niet want een 4 zijn er maar 1329 van gemaakt dus exclusiever dan een 2 en 964 RS.Komend van een carrera 2 rijdt de kappers uitvoering eigenlijk top. Nog geen tien van in NL.
06 nov 2014 13:56
horn schreef:cabrio is prima te rijden. Heb 3 964 coupes gehad en een cabrio. Bij normaal weggebruik prima. Wellicht dat een cabrio op het circuit meer tordeert.
Let op dat je achterin een targa beduidend meer last van wind hebt dan in een cabrio. Ook het windgeruis dicht is in de regel in een targa hoger dan in een cabrio. Ga dus eerst rijden in de verschillende modellen voordat je je spaarvarken stukslaat...
06 nov 2014 15:02
ewp964c2 schreef:
Ben zelf zes maanden op zoek geweest naar een nette, waar je op moet letten;
-Europese wagen, dus geen jappen en amerikanen bij italianen is vragen om moeilijkheden
-normaal ga je voor een carrera 2 handbak, want een 4 is voor kappers, maar bij een Targa net niet want een 4 zijn er maar 1329 van gemaakt dus exclusiever dan een 2 en 964 RS.Komend van een carrera 2 rijdt de kappers uitvoering eigenlijk top. Nog geen tien van in NL.
@Giulia:Zo...en ik maar denken dat een Targa voor kappers is. Een Targa is "worst of both worlds" zeg maar. Verder is je stellingname tegenover import echt regelrechte onzin. Je kan simpelweg niet zeggen dat alles wat niet Europees is, vragen om moeilijkheden is. Waarom?
06 nov 2014 19:45
06 nov 2014 22:02
06 nov 2014 22:03
ewp964c2 schreef:Sorry zag je tenen niet, Amerikanen zijn inderdaad net zo mooi, alleen minder courant en minder waard. Voor de rest pracht auto's.
06 nov 2014 22:08