Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Nieuw lid

16 nov 2014 22:36

Hallo,

Mijn naam is André en ben nieuw op dit forum.
Ik ben zojuist de trotse bezitter van een Boxster 986 ( ja je moet ergens beginnen hè?) :D
En ben er zeer blij mee. Helaas zit het weer niet mee maar heb inmiddels de winterkap er op gezet.
Ik hoop veel informatie te kunnen vinden mocht er ooit wat misgaan met mijn Porsche , ik geloof dat er aardig wat kennis voorhanden is.
Tot gauw allemaal en ben blij met het meedoen op het forum!
Ciao

Re: Nieuw lid

16 nov 2014 23:23

Welkom Andre,
De Boxter is een heerlijke en makkelijk te rijden Porsche.
Elke dag is een mooie dag om met een Porsche te rijden, veel plezier.
En er is inderdaad veel kennis hier.

16 nov 2014 23:41

Welkom André, geniet van je Porsche en je kunt idd veel antwoorden krijgen op je vragen.

17 nov 2014 1:28

andreaggasie schreef:de trotse bezitter van een Boxster 986 ( ja je moet ergens beginnen hè?) :D
En ben er zeer blij mee.

Welkom hier André, ik heb ook 6 jaar lang genoten van mijn Boxster, ik had een 2.7 met 5-bak uit 2000. Leuke en supergoed rijdende auto.!

17 nov 2014 2:18

Welkom !

En een Boxster ... Tja - erg leuk :drive:

17 nov 2014 13:51

welkom, helemaal niks mis met een Boxster

17 nov 2014 15:53

Dank allemaal! , gaat goed komen!

17 nov 2014 16:14

winterkap?
als het droog is gewoon open 8)

17 nov 2014 16:16

Hey Andre proficiat met jou Boxster en veel rijplezier.
Ik ben ook sinds 2 maanden bezitter van een 986 3.2 S tiptronic nog niet zoveel KM mee gemaakt maar ik vind het een super auto.
En wat voor type Boxster is het ?

17 nov 2014 17:21

Welkom inderdaad.
Ik heb mijn 2.5 nu vanaf februari, en het is aan 1 stuk door genieten geweest. Had het veel eerder moeten doen...
Heb je foto's???

17 nov 2014 17:27

Je hoeft je niet te verontschuldigen, tis een heuse Porsche :D :D :D :D :D

En als extraatje voor de winter, gooi je er toch een Cayman hardtop op :D :D :D :D

Afbeelding

Afbeelding

groet John

17 nov 2014 19:14

Welkom André,
Veel plezier op het Forum.

20 nov 2014 20:53

Hoi André,

Gefeliciteerd met je Boxster! Mag je gewoon trots op zijn hoor! Ik heb zelf ook een 986 2,5 gehad en nu een 987 3,2S. Ik vindt het samen met de Cayman de fijnst sturende Porsches die er zijn! Al dat gezeik over kappersauto etc gewoon van je af laten glijden, elke meter die ik in mijn Boxster rijd en heb gereden leverde me een grijns van oor tot oor op en ik heb de auto om er zelf plezier aan te beleven, wat een ander ervan vindt is zijn probleem niet het mijne! :ass:

Veel :drive: en lol aan beleven!

Overigens, waar blijven de foto's?

Groet,

Frank

27 nov 2014 22:36

porschegraaf schreef:Hey Andre proficiat met jou Boxster en veel rijplezier.
Ik ben ook sinds 2 maanden bezitter van een 986 3.2 S tiptronic nog niet zoveel KM mee gemaakt maar ik vind het een super auto.
En wat voor type Boxster is het ?

Het is een 986 2,5 tiptronic, geïmporteerd uit Hannover en keurig onderhouden, weinig km en in goede staat, tja net gekocht einde winterkap er op gezet.

27 nov 2014 22:39

duc11 schreef:Je hoeft je niet te verontschuldigen, tis een heuse Porsche :D :D :D :D :D

En als extraatje voor de winter, gooi je er toch een Cayman hardtop op :D :D :D :D

Afbeelding

Afbeelding

groet John

Mooie foto's John!,

27 nov 2014 22:41

Jeroen914 schreef:winterkap?
als het droog is gewoon open 8)

Mee, eens maar laat volgende week eerst een nieuwe kap plaatsen, de oude was een beetje verlopen zeg maar, dus daarna zodra het kan met de kap open! :D

27 nov 2014 23:02

ErikP schreef:Welkom inderdaad.
Ik heb mijn 2.5 nu vanaf februari, en het is aan 1 stuk door genieten geweest. Had het veel eerder moeten doen...
Heb je foto's???

Goeie vraag, heb ik wel alleen er nog niet achter hoe ik deze moet posten.
Plaats een reactie