Tja, meningen veranderen he
Plus het subtiel en geduldig hersenspoelen doet wonderen (vooral het issue veiligheid scoort punten
)
Met de cabrio was inderdaad iets, maar wat heb ik nooit kunnen achterhalen. het kapframe zat achter goed, kwam mooi bij de raamstijl uit, en toch zat er een centimeter tussen het klapruitframe en de A stijl. Deuren zaten ook goed. Geen idee dus, maar goed, de kever is weg dus dat is een zorg voor de nieuwe eigenaar.
Nu weer even over Porsches: Gisteren en vandaag bij verschillende aanbieders langs geweest, en veel moois gezien. Ga heel breed vergelijken, neem alles mee, van 1975 tot en met 996. Ik ben tot mijn spijt er echter achter gekomen dat ik te lang ben voor de vroegere modellen... Moet nog een 964 passen, maar 911SC (met schuifdak, targadak ook) is te laag voor me - of mijn hoofd te groot, dat kan ook. Zit in elke wagen met mijn kruin tegen het dak, of minimaal mijn haar, en dat is gewoon irritant. Ergo, deze kunnen dus van mijn lijst. Ik weet niet of je dieper zit in een 964, als dat niet zo is maakt het de zoektocht wel meteen wat makkelijker
Ook nog een 996 Turbo bekeken, mooi ding, interieur vond ik veel mooier dan wat je op foto's op internet ziet. Supermooi afgewerkt, prachtige materialen. Hij was alleen al 'in bedenktijd' bij iemand, en mocht dat niks worden, had iemand anders al een nummertje voor me getrokken, oftewel, die zal wel weg zijn straks.
Ik probeer van het weekend een 964 te 'passen', en heb ook nog een mooie Cayman S gezien in de buurt. Zal na het kijken weer wat updates posten
Laatst bijgewerkt door
Bocaloco op 14 dec 2014 16:12, in totaal 1 keer bewerkt.