Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Weer terug

22 dec 2014 19:49

Hoi allen,
Na een aantal jaar een P. als d.d. te hebben gereden, ben ik een paar jaar geleden overgestapt op A.M. Vorige week echter deze in de puin poeier gereden.
Ik ben op zoek naar een 991 Turbo (-S). Op internet e.e.a. bekeken. Iemand bekend met Bernards exclusive te Nieuwegein? Overigens, tips zijn welkom.

Re: Weer terug

22 dec 2014 20:07

Au en welkom (terug?). En je hebt het meteen gehad met a.m. of een 'natuurlijk' moment (niet slecht bedoelt) om over te stappen?

Heb je foto's van de am in betere tijden?

22 dec 2014 20:19

A.M. hele mooie auto, maar vaak kleine dingetjes. (Uitvoering was Vantage White edition Carbon) Transmissie ( Sportshift) vond ik direct al tegenvallen. Ondanks vermogen op papier ( 436 pk) had ik niet het idee dat het een sportwagen is. Overigens met Porsche minder problemen gehad. ( Probeer wel een foto te plaatsen)

23 dec 2014 16:38

Voor mij is de AM een droom, voor jou dus een illusie armer en een ervaring rijker.
Welkom terug!

23 dec 2014 17:57

Hé broer-van-Humphrey, :wink:

Welkom terug! Mooie zoektocht, jammer van de AM. Zelf niks aan overgehouden (fysieke schade bedoel ik dan)?
Vd Akker krijgt een hele gave cabriolet met 4K op de klok binnen :idea: of wil je een dichte?

24 dec 2014 10:32

Heb zelf gelukkig niets. ( alleen gekrenkte ego). Zoek alleen een coupe. Idd broertje van

24 dec 2014 10:39

Ik zou zelf op Porsche.de kijken, staan 13 sjes en 9 "gewone". Meer keuze dan in NL, garantie en ik schat in stuk voordeliger.

24 dec 2014 13:18

Wat zonde zeg! Geen 991 GT3 voor daily? :-D
Turbo S natuurlijk ook briljante auto om dagelijks te rijden!

24 dec 2014 13:24

GT3 verleidelijk, maar niet als d.d. Moet van mijn vrouw ook een vierzitter kopen; dan is dit een mooi compromis.

24 dec 2014 14:11

haha ja dan is de keus snel gemaakt! Die turbo s die bij bernards staat is wel erg mooi uitgevoerd met die mooie velgen en dat alcantara stuur. En burmester geluidssysteem is natuurlijk fantastisch!

24 dec 2014 23:29

Fraaie Auto, maar voor zulke bedragen zou ik liever zelf een keuze maken in uitvoeringsdetails. O.k. dan maar een GTS met handbak :D

26 dec 2014 9:27

een A.M ? Was da ? Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben hier die niet weet wat een A.M is ...

26 dec 2014 10:20

Aston Martin

26 dec 2014 10:44

Afbeelding

Altijd een machtig mooie wagen gevonden.
Veel succes met je zoektocht naar de volgende fraaie bolide. ;)

24 jan 2015 23:31

Ben benieuwd of er al een keuze gemaakt is! :P
Plaats een reactie