Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Nieuw hier

03 jan 2015 0:03

Beste forumleden,

Ik heb me onlangs aangemeld en ben na een lange zoektocht sinds vorige week in het bezit van een 997 mk1 Carrera S Cabrio van '06 met 43.000km en nog approved garantie. Particulier gekocht.

Een paar specs:

- zwart
- beige interieur
- sport chrono
- sportuitlaat
- 19" classic met pilot sport n2
- bose
- 6-bak

Kortom helemaal happy!!

Met de komst van de porsche ga ik stoppen met mijn motorhobby. Ik was altijd een actieve BMW gs rijder, maar hoop met de cabrio de hobby wat meer met mijn gezin te kunnen delen. Of dat lukt weet ik over een jaartje denk ik.... Verder woonachtig in midden-limburg.

Nu nog wat zoekende naar de "beste" verzekering en aan het twijfelen om approved programma te verlengen. Vind het eigenlijk wat veel geld voor een auto met 43k km. Auto heb ik laten checken bij Pon (mijn werkgever) en klopt vwb overtoeren en draaiuren versus km stand. Laatste grote beurt is in Heteren gedaan ca , 500km geleden. Zou dus goed moeten zijn...??

Ik hoop hiermee een goede (korte) intro gegeven te hebben en jullie op een van de events een keer te ontmoeten.

Re: Nieuw hier

03 jan 2015 0:32

Afbeelding

03 jan 2015 10:33

Mooie 997 met een mooie kleurencombi. Ook ik heb destijds mijn motorhobby omgeruild voor het Porsche-gevoel, geen moment spijt van gehad.

Welkom en veel plezierige km's gewenst. :drive:

03 jan 2015 19:49

Hallo mede Zuiderling!
Mooie auto in een prachtige kleurencombinatie heb je gescoord.

Hoop je dakloos tegen te komen zodra het weer het toe laat.

Genier ervan :drive: :thumleft: :drive:

03 jan 2015 21:46

Prachtige cabrio welkom en veel zonnige en veilige kilometers. Gr. Van een cabrio rijder

03 jan 2015 22:34

Welkom P977S op het Forum.
Tot op een event

03 jan 2015 23:11

Welkom op het forum.
Mooie 997 gescoord!!

03 jan 2015 23:26

Welkom hier.
Mooie P, have fun.