Hallo allemaal,
Nieuw hier op het forum, maar niet helemaal nieuw in de porsche's
Ik ben René Jansen (mensen noemen mij Jens) ben 46 en woon in Lelystad.
In het verleden diverse porsche's gehad waaronder
928
928 S4
911 Carrera 1
Boxster 2.5
Daarna een hele poos niets. een jaar of 5 geleden een corvette c4 gekocht en nog 1. daarna een C5 en uiteindelijk een C6.
Onlangs heb de corvette hobby gestopt en verkocht, maar wou toch wel weer iets rijdbaars terug wat een beetje leuk stuurt. beetje rond neuzen op het net en kwam daar een Boxster 2.7 handgeschakeld tegen. Ik zag later dat deze ook hier op het forum te koop stond. Een afspraak met de verkoper gemaakt en na een testrit de koop gesloten.
een erg fijne straksturende auto. wel wat ditjes en datjes er aan, maar alle waar naar zijn geld zeg ik maar.
ik ben zelf erg van het sleutelen en knutselen. (heb ook een eigen brug in mijn garage) dus gaanderweg ga ik er wat leuks van maken.
Ik ben ook van plan om er af en toe eens mee te rijden op een circuit. Geen echte races of zo maar eens vrij rijden, slalom e.d.
Heb nog niet de kans gehad om er een mooie foto van te maken. moet eerst even de hardtop er af, maar zo gauw het weer het toelaat maak ik wat foto's en post ik ze.
ik heb al aardig wat zitten lezen hier en hoop nog meer Porsche kennis hier op te doen.
Een V8 trek ik met mijn ogen dicht uit elkaar, maar voor de Boxster moet ik me nog wat meer inlezen, maar dat komt vast goed.
Heb ik wel gelijk een vraagje...... wat zijn de goede adresjes om onderdelen te kopen. Hier in nederland of halen jullie ze in het buitenland?
Nou dat was mijn verhaal.