Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

P. 944 zwakke punten

17 jan 2015 21:21

Hallo luitjes, ik heb vandaag een p. 944 aangeschaft, ik weet van de verkoper dat er 2 nieuwe riemen geplaatst moeten worden (zekerheid)..tegelijkertijd de waterpomp ook??
Er moet natuurlijk meer aan gedaan worden maar dat komt, nieuwe olie b.v, pakking van de aandrijving achter, TIS EEN AUTOMAAT.
Wie heeft nog meer tips en kent de zwakke punten van deze, bj 1986
Kom op!

Re: P. 944 zwakke punten

17 jan 2015 21:35

Kijk op www.944forum.com, daar staat alles over de 944. Riemen vervangen en waterpomp is een dure grap trouwens.

17 jan 2015 21:57

Riemen, waterpomp en spanrol altijd vervangen!
Weet niet waar je woont, maar De Loods in Den Dolder is prima adres

18 jan 2015 9:53

Ansf, we werken dagelijks met de 944, je bent van harte welkom om eens langs te komen! gr van Djurre van de Loods

18 jan 2015 10:34

Hallo zeg op de vroege ochtend...aan de lezers van dit forum
Vervangen van de riemen en waterpomp, waarom ook de waterpomp? Zwak punt?, of voorzorg?
De riemen kunnen uitgedroogd "zijn", maar zien er goed uut, de spanrol..? Vertel..

En zeker kom ik binnenkort op de koffie, in "de loods"
Dank tot zo ver voor de reaktie's

18 jan 2015 10:39

De riemen drijven oa de waterpomp aan, deze wordt vaak uit voorzorg mee vervangen omdat dan toch al alles los ligt.

Als na het vervangen van de riemen de waterpomp gaat lekken, moet je opnieuw alles (ook de riemen) vervangen. Je mag namelijk
nooit gebruikte riemen weer terug monteren :idea:

Ga idd maar eens een koffie halen bij de Loods, dan ben je in een keer bijgepraat :D

12 feb 2015 18:32

Ben nu 2 keer bij de loods geweest, rustige ontspannen tent, kleiner dan ik in gedachten had
Maar zeer overzichtelijk
Als het werk (door m'n zoon ) is gedaan laat ik het daar ff kontroleren ..als het mogelijk is

Ik zit op het ander forum van den deze
Plaats een reactie