Vertel hier over jezelf.
09 feb 2015 23:32
Hallo,
Mijn naam is Philip en ik kom uit de streek van Brugge. Ik ben een fan van alle Porsches maar in het bijzonder van de transaxels. Ik heb een zeer mooie 924, een zeer mooie 944S2 en een mooie 968. Momenteel zijn er 2 voertuigen van mij op de baan, namelijk mijn 924 van 1984 en mijn 968 uit 1992 die ik als dagelijkse wagen gebruik. Volgende jaar zal ik ook mijn 944S2 in het verkeer stellen. Ik zou hier graag van gedachten wisselen met andere forum leden met respect voor elkaar en elkaars mening. Nu en dan zou ik ook graag een vraag willen stellen daar ik van mechaniek niet veel kaas gegeten heb. Anderzijds wil ik ook mijn beperkte ervaring met Porsche modellen delen met de andere forum leden. Graag tot later. Mvg Philip (59 jaar en jong gepensioneerde).
10 feb 2015 0:50
Welkom Philip, je hebt een hele collectie
fraai hoor
10 feb 2015 1:02
Welkom Philip, je doet ons als mede-liefhebbers een groot plezier met wat foto's
10 feb 2015 8:16
Welkom Philip.....
Leuke rij auto's heb je, het enige wat me een beetje jaloers maakt is het
zinnetje : 59 en jong gepensioneerde. Afgezien van je leeftijd uiteraard
Sccs met je auto's en veel plezier hier op het forum
10 feb 2015 12:34
Transaxle fan
...maar dan nog steeds geen 928?!
Wordt hoog tijd!
Welkom en veel plezier hier, zie de foto's graag tegemoet en jezelf natuurlijk ook op een volgende meeting of toertocht.
Wellicht kan ik je overhalen tot de zoektocht naar de ultieme transaxle
Jean-Pierre
10 feb 2015 15:16
Altijd leuk wat transaxles erbij!
10 feb 2015 15:48
Leuke auto's ben benieuwd naar de foto's!
Remmel schreef:Transaxle fan
...maar dan nog steeds geen 928?!
Wordt hoog tijd!
Laten we het erop houden dat we allemaal transaxle fan zijn, de ultieme is een mening
12 feb 2015 0:13
Hallo,
Bedankt voor de reacties. Ik heb wel wat foto's van mijn wagentjes maar weet niet goed hoe ik ze hier kan plaatsen.
Ben niet zo goed met computers.... Een 928S4 staat op mijn verlanglijstje maar ik heb helaas geen plaats meer... Mvg Philip
12 feb 2015 9:15
Een foto plaats je bijv. zo: [img]weblink[/img]
13 feb 2015 12:08
Fantastische collectie Philip.
Ik hoop ooit hetzelfde te kunnen zeggen (het begin is er al).
14 feb 2015 11:20
Hallo,
Bedankt voor het compliment. Het zijn inderdaad ietwat miskende wagens die een stuk beter rijden dan een 911. Maar ja de mythe van de luchtgekoelde 911 is er en zal er altijd zijn.
Maar kop, ik voorspel u dat de transaxels meer en meer gewaardeerd zullen worden in de toekomst.
Je hebt zeker en vast een mooie start. Mooi wagen ! Mvg Philip