Vertel hier over jezelf.
18 feb 2015 10:37
Hallo PFers. Even voorstellen dus. Ik ben Rob911SC woonachtig in de buurt van Den Haag. Ik heb enkele maanden geleden een zilvergrijze 911 SC met 3.0 motor uit 1978 gekocht. Als ie in Maart weer de weg op mag ben ik van plan er volop van te gaan genieten en ook dit jaar wat trips naar het buitenland te maken. Ik ben van plan om hem op regelmatige basis te gebruiken, waar ie ooit voor gemaakt is.......rijden. De volledige geschiedenis van deze van oorsprong in Zwitserland geleverde auto is mij bekend. De motor is bij Garage Hofstee in Huizen door Klaas volledig gereviseerd, zo'n 2 1/2 jaar geleden. Hij draait dan ook als een zonnetje. Mijn eerste missie (zie projecten) is om hem op een set meer correcte wielen en banden te krijgen want hij wordt momenteel nog ontsierd door een paas 'cupvelgen'. Daarnaast ben ik van plan om bij Rovako tzt het interieur eens goed aan te pakken en weer in origineel staat te brengen. Ik ga alles zo veel mogelijk authentiek- en in lijn met het Porsche geboortebewijs houden.
Ik kijk ernaar uit om jullie, mede PFers op de weg tegen te komen. Zo, nu nog even uitvogelen hoe het ook weer met die foto's moet.
Groet, ROB
18 feb 2015 11:03
Welkom Rob.
(maar dat wist je al)
18 feb 2015 12:16
Welkom Rob,
Geniet van je Porsche
18 feb 2015 14:53
Leuke intro Rob
Veel
plezier met je SC en natuurlijk aan en op dit forum
19 feb 2015 22:46
Welkom Rob!
Het is snel maart dus dan wordt het genieten voor je..
21 feb 2015 11:24
Sounds good, welcome!
21 feb 2015 12:38
Welkom Rob.
Wordt een plaatje van een auto als je er straks klaar mee bent, met de juiste velgen en een stukje lager.
21 feb 2015 14:56
Rob welkom hier en leuk om te horen dat je je 911SC weer origineel maakt. Komt deze wagen toevallig uit de buurt van Nijkerk?
21 feb 2015 21:49
Welkom, lekker toeren met de SC, nog maar een weekje wachten
22 feb 2015 9:31
Welkom Rob,
Veel plezier gewenst met je P en op het Forum.
24 feb 2015 1:00
Welkom Rob, goeie keus zo'n 3.0 SC. T is bijna maart en dan mag je los
Kom je vast wel eens tegen in de buurt van Den Haag.
Gr... Herman
29 apr 2015 14:26
Bedankt voor de welkomst boodschappen allemaal. En aan Retep.....het is inderdaad de SC die in Nijkerk te koop stond. Ik had nog een vierwiel aangedreven ding in te ruilen, dus uiteindelijk was iedereen tevreden. Inmiddels heb ik ook een set Porsche Recaro seats uit de zeventiger jaren aangeschaft die er, na gerepareerd en opnieuw te zijn bekleed, de standaard stoelen gaan vervangen. Die sla ik op, zodat ze altijd weer terug kunnen worden geplaatst. Ook op de Lente Meeting in Geertruidenberg heeft hij het mooie parkoers voltooid.
11 mei 2015 19:36
Akelig...
mooi
11 mei 2015 19:46
Bedankt. Binnenkort volgen er meer foto's zodra ik (1) de gekochte opgekalefaterde oude Recoaro's heb geplaatst (worden nu bij RoVaKo hersteld en van nieuw leer voorzien), (2) een nieuw Nardi stuur heb geplaatst en (3) ik de 7J en 9J Fuchsen (16") met nieuwe banden er onder heb geplaatst. De getoonde imitatie Cup velgen heb ik met banden op MP te koop gezet (zal ik hier op PF ook nog even plaatsen). Later dit jaar ga ik de wielophanging en de remmerij aanpakken. Daarna volgt de rest van het interieur. Leuke hobby, maar wel belangrijk om dingen fasegewijs aan te pakken, merk ik.
11 mei 2015 20:02
Rob911SC schreef:Hierbij dan eindelijk een foto.
11 mei 2015 20:59
Mooi hoor
Ik ben benieuwd naar het interieur.
Kortom laat de andere foto's maar komen