Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

even voorstellen

01 maart 2015 14:31

Goedemiddag Porsche 'vertroetelaars',

Mijn naam is Dirk Hobo, al lang getrouwd, kinderen de deur uit op de jongste na [is reeds 26]. Kocht in 1983 een twee persoons auto, 924 Le Mans editie, voor privé waarmee mijn vrouw boodschappen enz. kon doen. Wens was toch een 911 Targa. In 1988 de 3.2 Carrera Targa gekocht en deze is nog steeds eigendom. Eigenlijk
rijden we er te weinig mee. Inmiddels staat de km teller op 50680. Verder zijn Porsche's perfekte auto's, waarbij met juist en goed gebruik NIETS aan stuk gaat. Heb één
keer de rubbers bij de 'buisjes' van de klepstoters laten vernieuwen. Waarschijnlijk door leeftijd/ouderdom aan vervanging toe geweest. Uitlaat is nog steeds de eerste!!!
Ik denk dat de waarde van zo'n auto inmiddels weer gaat stijgen. Aankoopprijs was toen iets van 125K gulden. Op autoscout zie ik nu auto's van ruim 40 jaar oud voor omgerekend in Euro's méér voorbij komen. Vragen en krijgen zijn natuurlijk twee dingen. Oh ja, wij wonen in Nederhemert [Bommelerwaard]

Re: even voorstellen

01 maart 2015 14:48

Welkom op het forum!

Wel een kort vraagje is het een 'voorstellen topic' of toch even een inventarisatie voor verkoop?

Als je een gedocumenteerde km stand hebt van net iets meer dan 50K en je bent de eerste eigenaar met alle bijbehorende documentatie, zijn er zeker wel liefhebbers te vinden als de auto zo goed is als dat je meldt.

Wellicht wat foto's? Zijn we gek op hier op het forum....

01 maart 2015 15:29

Foto's zal ik eens wat opzoeken. Onze dochter heeft wel eens aangegeven dat ze de auto wil overnemen ha,ha,ha. Lijkt me niet 'slim'. Vroeg of laat zal er e.e.a. tussen hun
drie-en verdeeld gaan worden en zou t'ie een op een kunnen overgaan. Wat ik me wel af vraag is het volgende: de fuchs velegen onder de auto hebben een zwart porsche
logo op de naaf. Zou hier niet een wat mooier kapje op moeten of horen zoals b.v. bij de benzen????
Tot slot een klein min puntje. Bij weinig gebruik van de auto loopt de accu langzaam leeg. Heb een keer bij een beurs in Rosmalen een + poolklem gekocht met schroefmoer
boven op waarmee het 12 Volt circuit heel snel onderbroken kan worden. Probleem opgelost.

01 maart 2015 15:46

Welkom.

Veel waard zijn ze, maar heb je er wat aan dat je een goed gevulde bankrekening hebt... :?:

Ik zeg maar: beter rijk leven ipv rijk sterven.

Naafkapjes....zwarte centre's op de fuchsen vindt ik het mooist, zie anders mijn album.

Ook hier nieuwe (deelbare) olieretour buizen vervangen.

En accu, koop een druppellader bijv. optimate4 op MP voor pak en beet 30 euro. Tis na de winter zoals gisteren bij mij: starten en lopen na de eerste Omwentelingen vd startmotor... :thumleft:

En ook de mijne , dochter en zoon zijn het huis uit...en beiden rijden weleens in de 911, heb ik geen probleem mee als ik er naast zit.... :mrgreen:

01 maart 2015 21:12

Welkom, gaaf dat de auto al zo lang in je bezit is! Houen zo denk ik dan meteen....

01 maart 2015 22:38

mbembe schreef:Welkom, gaaf dat de auto al zo lang in je bezit is! Houen zo denk ik dan meteen....

+1 en welkom hier :salut:
Plaats een reactie